Zestaw e-booków: 10 rzeczy, które zaniżają sprzedaż w Twoim sklepie internetowym + checklista optymalizacji konwersji
Tytuł: ZESTAW E-BOOKÓW 10 rzeczy, które zaniżają sprzedaż w Twoim sklepie internetowym + Optymalizacja konwersji - checklista TO DO
Autor: Barbara Tatar
Produkt: cyfrowy, e-book
Dostępność: dostępny
Copyright © by Bartado Press
ISBN: 978-83-973197-0-7
ISBN: 978-83-973197-1-4
Wydanie: I z 13.09.2024 r
Cena: 49,90 zł brutto
Opis:
ZESTAW 2 E-BOOKÓW
Praktyczne wskazówki do optymalizacji konwersji dla właścicieli sklepów internetowych
Dwa wartościowe e-booki: poradnik i checklista TO DO. Z nimi przygotujesz swój sklep i biznes na Black Friday i nowy rok sprzedażowy. Te e-booki to esencja wiedzy o czynnikach, które zaniżają konwersję w Twoim sklepie internetowym.
W pierwszym z nich znajdziesz 10 kluczowych rzeczy, na które koniecznie musisz zwrócić uwagę. Zastąpi Ci kilkadziesiąt godzin poszukiwań w Internecie i przyswajania niepewnej wiedzy. Tutaj dostajesz gotowca od specjalisty. Checklista to praktyczna lista kluczowych elementów, które wpływają na konwersję w sklepie internetowym. Zastąpi Ci 4 pracowników lub konsultantów, bo zawiera wiedzę z 4 obszarów, które są nierozłącznie związane z wynikami sprzedażowymi.
Co zyskasz dzięki tym e-bookom?
👉 zaoszczędzisz kilka tysięcy na "tradycyjnym" audycie sklepu, który najczęściej ląduje na półce,
👉 w jednym dokumencie poznasz dobre praktyki z kilku obszarów (techniczny, strategiczny, UX i UI),
👉 wdrożysz od razu "tu i teraz" zmiany w swoim sklepie internetowym,
👉 zrealizujesz cele sprzedażowe podczas najważniejszego okresu handlowego w roku,
👉 zadbasz o doświadczenia klientów i zwiększysz konwersję w sklepie,
👉 poznasz narzędzia, które pomagają w diagnozowaniu stanu sklepu i jego optymalizacji.
BONUS 🔥
Jeśli po przeczytaniu checklisty stwierdzisz, że potrzebujesz porady fachowca, dostaniesz 10% rabatu na moje warsztaty audytowe.
Co znajdziesz w e-bookach?
Pierwszy składa się z 10 części opisujących różne aspekty prowadzenia sklepu internetowego, kluczowe dla sprzedaży przez Internet. To wyselekcjonowane elementy, od których zależy najwięcej. To obszary, w których popełnianych jest najwięcej błędów.
Znajdziesz tu wiedzę techniczną, produktową, marketingową, z obszaru posprzedażowego, logistycznego czy obsługi klienta. W e-booku zawarłam też kilka ćwiczeń i tipów sprzedażowych. Nie przytłaczam Cię wiedzą. Inspiruję do przemyśleń i zmian. To początek ekscytującej drogi.
Przygotowałam też dla Ciebie narzędzie w postaci konkretnej i praktycznej checklisty. Znajdziesz tutaj 40 punktów w 4 obszarach do optymalizacji konwersji. Każdy punkt to konkretna wskazówka + komentarz do niej. Wystarczy wydrukować i przejść po kolei przez punkty.
Czy ze wszystkim poradzisz sobie sam? Zapewne nie. We wskazówkach zawarłam informacje, co i komu powinieneś przekazać do wykonania. Napisałam też, w jaki sposób rozwiązać dany problem, żebyś mógł rozmawiać z IT, jak równy z równym.
W e-bookach znajdziesz wskazówki, m.in. z zakresu:
- optymalizacji wydajnościowej systemu sklepowego,
- prawidłowej liczby, jakości, rodzaju i formatu zdjęć produktowych oraz reklamowych,
- budowania wyróżników swojej oferty,
- tematyki artykułów blogowych, które zakonwertują sprzedażą,
- właściwej nawigacji i ścieżki zakupowej,
- różnych form szybkich zakupów,
- optymalizacji koszyka i prawidłowego CTA,
- kluczowych aspektów responsywności sklepu,
- elementów zapewniających bezpieczeństwo kupującym.
Dodatkowo znajdziesz w nich:
- wyjaśnienie, dlaczego dana rzecz jest ważna dla sklepu internetowego,
- wskazanie konsekwencji popełnianych błędów,
- omówienie, jak dana sytuacja wpływa na sprzedaż,
- przykłady rozwiązań i różnice np. między standardowym opisem a językiem korzyści,
- wyjaśnienie pojęć i dane z raportów branżowych,
- podpowiedzi, jak tworzyć produkt, aby nie konkurować ceną,
- elementy, które mogą być wyróżnikami Twojej marki,
- opis różnicy między idealnym klientem a personą zakupową,
- fakty na temat pułapki strategii „customer first” w logistyce.
KUP W ZESTAWIE
Poradnik i checklista uzupełniają i dopełniają się wzajemnie. Zawierają konkretne wskazówki i praktyczne listy zadań do wykonania. Minimum teorii, maksimum konkretów. Kupując zestaw 2 e-booków otrzymujesz kompleksowe opracowanie kluczowych blokerów konwersji.