close menu icon
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda

Zestaw e-booków: 10 rzeczy, które zaniżają sprzedaż w Twoim sklepie internetowym + checklista optymalizacji konwersji

ZESTAW E-BOOKÓW 10 rzeczy, które zaniżają sprzedaż w Twoim sklepie internetowym + Optymalizacja konwersji - checklista TO DO
subpage image

Tytuł: ZESTAW E-BOOKÓW 10 rzeczy, które zaniżają sprzedaż w Twoim sklepie internetowym + Optymalizacja konwersji - checklista TO DO

Autor: Barbara Tatar

Produkt: cyfrowy, e-book

Dostępność: dostępny

Copyright © by Bartado Press

ISBN: 978-83-973197-0-7

ISBN: 978-83-973197-1-4

Wydanie: I z 13.09.2024 r

 

Cena: 49,90 zł brutto

Opis:

 

ZESTAW 2 E-BOOKÓW

 

Praktyczne wskazówki do optymalizacji konwersji dla właścicieli sklepów internetowych

 

Dwa wartościowe e-booki: poradnik i checklista TO DO. Z nimi przygotujesz swój sklep i biznes na Black Friday i nowy rok sprzedażowy. Te e-booki to esencja wiedzy o czynnikach, które zaniżają konwersję w Twoim sklepie internetowym.

 

 

W pierwszym z nich znajdziesz 10 kluczowych rzeczy, na które koniecznie musisz zwrócić uwagę. Zastąpi Ci kilkadziesiąt godzin poszukiwań w Internecie i przyswajania niepewnej wiedzy. Tutaj dostajesz gotowca od specjalisty. Checklista to praktyczna lista kluczowych elementów, które wpływają na konwersję w sklepie internetowym. Zastąpi Ci 4 pracowników lub konsultantów, bo zawiera wiedzę z 4 obszarów, które są nierozłącznie związane z wynikami sprzedażowymi.

 

Co zyskasz dzięki tym e-bookom?

 

👉 zaoszczędzisz kilka tysięcy na "tradycyjnym" audycie sklepu, który najczęściej ląduje na półce,

👉 w jednym dokumencie poznasz dobre praktyki z kilku obszarów (techniczny, strategiczny, UX i UI),

👉 wdrożysz od razu "tu i teraz" zmiany w swoim sklepie internetowym,

👉 zrealizujesz cele sprzedażowe podczas najważniejszego okresu handlowego w roku,

👉 zadbasz o doświadczenia klientów i zwiększysz konwersję w sklepie,

👉 poznasz narzędzia, które pomagają w diagnozowaniu stanu sklepu i jego optymalizacji.

 

BONUS 🔥

Jeśli po przeczytaniu checklisty stwierdzisz, że potrzebujesz porady fachowca, dostaniesz 10% rabatu na moje warsztaty audytowe.

 

 

Co znajdziesz w e-bookach?

 

Pierwszy składa się z 10 części opisujących różne aspekty prowadzenia sklepu internetowego, kluczowe dla sprzedaży przez Internet. To wyselekcjonowane elementy, od których zależy najwięcej. To obszary, w których popełnianych jest najwięcej błędów.

 

Znajdziesz tu wiedzę techniczną, produktową, marketingową, z obszaru posprzedażowego, logistycznego czy obsługi klienta. W e-booku zawarłam też kilka ćwiczeń i tipów sprzedażowych. Nie przytłaczam Cię wiedzą. Inspiruję do przemyśleń i zmian. To początek ekscytującej drogi.

 

Przygotowałam też dla Ciebie narzędzie w postaci konkretnej i praktycznej checklisty. Znajdziesz tutaj 40 punktów w 4 obszarach do optymalizacji konwersji. Każdy punkt to konkretna wskazówka + komentarz do niej. Wystarczy wydrukować i przejść po kolei przez punkty.

Czy ze wszystkim poradzisz sobie sam? Zapewne nie. We wskazówkach zawarłam informacje, co i komu powinieneś przekazać do wykonania. Napisałam też, w jaki sposób rozwiązać dany problem, żebyś mógł rozmawiać z IT, jak równy z równym.

 

W e-bookach znajdziesz wskazówki, m.in. z zakresu:

 

  • optymalizacji wydajnościowej systemu sklepowego,
  • prawidłowej liczby, jakości, rodzaju i formatu zdjęć produktowych oraz reklamowych,
  • budowania wyróżników swojej oferty,
  • tematyki artykułów blogowych, które zakonwertują sprzedażą,
  • właściwej nawigacji i ścieżki zakupowej,
  • różnych form szybkich zakupów,
  • optymalizacji koszyka i prawidłowego CTA,
  • kluczowych aspektów responsywności sklepu,
  • elementów zapewniających bezpieczeństwo kupującym.

 

Dodatkowo znajdziesz w nich:

 

  • wyjaśnienie, dlaczego dana rzecz jest ważna dla sklepu internetowego,
  • wskazanie konsekwencji popełnianych błędów,
  • omówienie, jak dana sytuacja wpływa na sprzedaż,
  • przykłady rozwiązań i różnice np. między standardowym opisem a językiem korzyści,
  • wyjaśnienie pojęć i dane z raportów branżowych,
  • podpowiedzi, jak tworzyć produkt, aby nie konkurować ceną,
  • elementy, które mogą być wyróżnikami Twojej marki,
  • opis różnicy między idealnym klientem a personą zakupową,
  • fakty na temat pułapki strategii „customer first” w logistyce.

 

 

KUP W ZESTAWIE

 

Poradnik i checklista uzupełniają i dopełniają się wzajemnie. Zawierają konkretne wskazówki i praktyczne listy zadań do wykonania. Minimum teorii, maksimum konkretów. Kupując zestaw 2 e-booków otrzymujesz kompleksowe opracowanie kluczowych blokerów konwersji.

back to top icon