close menu icon
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda

E-book 10 rzeczy, które zaniżają sprzedaż w Twoim sklepie internetowym .Unikaj błędów i zwiększ sprzedaż

E-BOOK 10 rzeczy, które zaniżają sprzedaż w Twoim sklepie internetowym

subpage image

Tytuł: 10 rzeczy, które zaniżają sprzedaż w Twoim sklepie internetowym

Autor: Barbara Tatar

Produkt: cyfrowy, e-book

Dostępność: dostępny

Copyright © by Bartado Press

ISBN: 978-83-973197-0-7

Wydanie: I z 13.09.2024 r

 

Cena: 29,90 zł brutto

Opis:

 

E-BOOK 10 rzeczy, które zaniżają sprzedaż w Twoim sklepie internetowym

 

Co możesz poprawić, żeby sprzedaż skoczyła w górę? Praktyczne wskazówki dla właścicieli sklepów internetowych

 

Wyobraź sobie, że osiągasz swoje cele sprzedażowe z nawiązką. Wskaźniki szaleją, zamówienia się pakują a Tobie uśmiech nie schodzi z twarzy. To nie bajka. Tak może być naprawdę. Ale żeby tak się stało, musisz sprawdzić, jak działa Twój sklep. Jakie błędy dzisiaj popełniasz?

 

Ten e-book to esencja wiedzy o czynnikach, które zaniżają konwersję w Twoim sklepie internetowym. Znajdziesz w nim 10 kluczowych rzeczy, na które koniecznie musisz zwrócić uwagę. Zastąpi Ci kilkadziesiąt godzin poszukiwań w Internecie i przyswajania niepewnej wiedzy. Tutaj dostajesz gotowca od specjalisty.

 

Co zyskasz, kupując tego e-booka?

 

👉 zaoszczędzisz kilka tysięcy na konsultacjach z doradcami,

👉 dostaniesz wiedzę z pierwszej ręki, od specjalisty zajmującego się audytami sklepów,

👉 dowiesz się o rzeczach, których nie znajdziesz w artykułach blogowych ani w ChatGPT,

👉 podejdziesz kompleksowo do swojego biznesu e-commerce,

👉 od ręki wdrożysz zmiany, dzięki konkretnym wskazówkom,

👉 zwiększysz sprzedaż w swoim sklepie internetowym.

 

 

Co znajdziesz w e-booku?

 

Dokument składa się z 10 części opisujących różne aspekty prowadzenia sklepu internetowego, kluczowe dla sprzedaży przez Internet. To wyselekcjonowane elementy, od których zależy najwięcej. To obszary, w których popełnianych jest najwięcej błędów.

 

Znajdziesz tu wiedzę techniczną, produktową, marketingową, z obszaru posprzedażowego, logistycznego czy obsługi klienta. W e-booku zawarłam też kilka ćwiczeń i tipów sprzedażowych. Nie przytłaczam Cię wiedzą. Inspiruję do przemyśleń i zmian. To początek ekscytującej drogi.

 

A co konkretnie jest w środku?

  • wyjaśnienie, dlaczego dana rzecz jest ważna dla sklepu internetowego,
  • wskazanie konsekwencji popełnianych błędów,
  • omówienie, jak dana sytuacja wpływa na sprzedaż,
  • przykłady rozwiązań i różnice np. między standardowym opisem a językiem korzyści,
  • wyjaśnienie pojęć i dane z raportów branżowych,
  • podpowiedzi, jak tworzyć produkt, aby nie konkurować ceną,
  • elementy, które mogą być wyróżnikami Twojej marki,
  • opis różnicy między idealnym klientem a personą zakupową,
  • fakty na temat pułapki strategii „customer first” w logistyce.

 

Zainwestuj w poprawę konwersji w swoim sklepie internetowym.

subpage image

KUP W ZESTAWIE

 

ZESTAW 2 E-BOOKÓW

 

Praktyczne wskazówki do optymalizacji konwersji dla właścicieli sklepów internetowych

 

Dwa wartościowe e-booki: poradnik i checklista TO DO. Z nimi przygotujesz swój sklep i biznes na Black Friday i nowy rok sprzedażowy. Te e-booki to esencja wiedzy o czynnikach, które zaniżają konwersję w Twoim sklepie internetowym.

 

Znajdziesz tu wiedzę techniczną, produktową, marketingową, z obszaru posprzedażowego, logistycznego czy obsługi klienta. Przygotowałam dla Ciebie narzędzie w postaci konkretnej i praktycznej checklisty. Wystarczy wydrukować i przejść po kolei przez punkty.

 

Cena: 49,90 zł brutto

back to top icon