E-book 10 rzeczy, które zaniżają sprzedaż w Twoim sklepie internetowym .Unikaj błędów i zwiększ sprzedaż
E-BOOK 10 rzeczy, które zaniżają sprzedaż w Twoim sklepie internetowym
Tytuł: 10 rzeczy, które zaniżają sprzedaż w Twoim sklepie internetowym
Autor: Barbara Tatar
Produkt: cyfrowy, e-book
Dostępność: dostępny
Copyright © by Bartado Press
ISBN: 978-83-973197-0-7
Wydanie: I z 13.09.2024 r
Cena: 29,90 zł brutto
Opis:
E-BOOK 10 rzeczy, które zaniżają sprzedaż w Twoim sklepie internetowym
Co możesz poprawić, żeby sprzedaż skoczyła w górę? Praktyczne wskazówki dla właścicieli sklepów internetowych
Wyobraź sobie, że osiągasz swoje cele sprzedażowe z nawiązką. Wskaźniki szaleją, zamówienia się pakują a Tobie uśmiech nie schodzi z twarzy. To nie bajka. Tak może być naprawdę. Ale żeby tak się stało, musisz sprawdzić, jak działa Twój sklep. Jakie błędy dzisiaj popełniasz?
Ten e-book to esencja wiedzy o czynnikach, które zaniżają konwersję w Twoim sklepie internetowym. Znajdziesz w nim 10 kluczowych rzeczy, na które koniecznie musisz zwrócić uwagę. Zastąpi Ci kilkadziesiąt godzin poszukiwań w Internecie i przyswajania niepewnej wiedzy. Tutaj dostajesz gotowca od specjalisty.
Co zyskasz, kupując tego e-booka?
👉 zaoszczędzisz kilka tysięcy na konsultacjach z doradcami,
👉 dostaniesz wiedzę z pierwszej ręki, od specjalisty zajmującego się audytami sklepów,
👉 dowiesz się o rzeczach, których nie znajdziesz w artykułach blogowych ani w ChatGPT,
👉 podejdziesz kompleksowo do swojego biznesu e-commerce,
👉 od ręki wdrożysz zmiany, dzięki konkretnym wskazówkom,
👉 zwiększysz sprzedaż w swoim sklepie internetowym.
Co znajdziesz w e-booku?
Dokument składa się z 10 części opisujących różne aspekty prowadzenia sklepu internetowego, kluczowe dla sprzedaży przez Internet. To wyselekcjonowane elementy, od których zależy najwięcej. To obszary, w których popełnianych jest najwięcej błędów.
Znajdziesz tu wiedzę techniczną, produktową, marketingową, z obszaru posprzedażowego, logistycznego czy obsługi klienta. W e-booku zawarłam też kilka ćwiczeń i tipów sprzedażowych. Nie przytłaczam Cię wiedzą. Inspiruję do przemyśleń i zmian. To początek ekscytującej drogi.
A co konkretnie jest w środku?
- wyjaśnienie, dlaczego dana rzecz jest ważna dla sklepu internetowego,
- wskazanie konsekwencji popełnianych błędów,
- omówienie, jak dana sytuacja wpływa na sprzedaż,
- przykłady rozwiązań i różnice np. między standardowym opisem a językiem korzyści,
- wyjaśnienie pojęć i dane z raportów branżowych,
- podpowiedzi, jak tworzyć produkt, aby nie konkurować ceną,
- elementy, które mogą być wyróżnikami Twojej marki,
- opis różnicy między idealnym klientem a personą zakupową,
- fakty na temat pułapki strategii „customer first” w logistyce.
Zainwestuj w poprawę konwersji w swoim sklepie internetowym.
KUP W ZESTAWIE
ZESTAW 2 E-BOOKÓW
Praktyczne wskazówki do optymalizacji konwersji dla właścicieli sklepów internetowych
Dwa wartościowe e-booki: poradnik i checklista TO DO. Z nimi przygotujesz swój sklep i biznes na Black Friday i nowy rok sprzedażowy. Te e-booki to esencja wiedzy o czynnikach, które zaniżają konwersję w Twoim sklepie internetowym.
Znajdziesz tu wiedzę techniczną, produktową, marketingową, z obszaru posprzedażowego, logistycznego czy obsługi klienta. Przygotowałam dla Ciebie narzędzie w postaci konkretnej i praktycznej checklisty. Wystarczy wydrukować i przejść po kolei przez punkty.
Cena: 49,90 zł brutto