close menu icon
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda

Blog o ecommerce

BLOG

Jak stworzyć skuteczną strategię e-commerce i zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Słowo „strategia” jest obecnie używane przy każdej okazji i odmieniane przez wszystkie przypadki. Artykułów o różnych strategiach jest w Internecie mnóstwo. W większości z nich termin „strategia” jest mylony z „taktyką” lub „metodą”, a pomyłki te wprowadzają więcej zamieszania niż pożytku. Kiedy przychodzi do stworzenia strategii, to nadal nie wiesz,... więcej

Jak wybrać platformę e-commerce B2B? Lista rozwiązań dla e-commerce B2B

W projekcie e-commerce przychodzi taki moment, w którym firmy zastanawiają się, jaka platforma e-commerce będzie najlepsza do realizacji ich celów biznesowych. Wybór platformy e-commerce to niełatwe zadanie. Równie niełatwym jest wybór agencji IT, która dostarczy taką platformę. W tym artykule przeczytasz o platformach B2B dla sprzedawców początkujących w e-commerce, dla... więcej

Analizy w projektach IT - wdrożenie e-commerce B2B

Gdy zaczynasz projekt technologiczny, szukasz informacji o produktach. Na stronach dostawców dowiadujesz się, że przeprowadzają analizy. Jedni wykonują analizę biznesową, przedwdrożeniową, inni przeprowadzają warsztaty projektowe lub sprint analityczny. Co to jest, czym się różni i czy jest Ci potrzebne? W tym artykule znajdziesz kompleksowe informacje na temat analiz w projektach... więcej

Audyt sklepu internetowego

Audyt sklepu internetowego powinno się wykonywać regularnie. Powie Ci to każda agencja. Co jest lepsze: zlecać to ciągle agencji czy zdobyć takie kompetencje i wprowadzić to działanie do planów rozwoju swojego sklepu? A może myślisz: etam, na pewno nie trzeba tego robić co chwilę. Zapłacę raz na 2 lata i... więcej

Jak przeprowadzić analizę przedwdrożeniową w e-commerce B2B?

Czy wiesz, że prawidłowo przeprowadzona analiza przedwdrożeniowa może skrócić czas realizacji projektu nawet o 30% i zmniejszyć jego koszty o 20%? Tyle dokładają dostawcy, gdy prosisz o wycenę, ale nie precyzujesz, czego oczekujesz. Dla wielu przedsiębiorstw to różnica między sukcesem a porażką.   Analiza ta to fundament, na którym budujesz... więcej

Co to jest analiza biznesowa w e-commerce B2B?

Analiza biznesowa to kluczowy etap w procesie przygotowania firmy do wdrożenia nowych strategii i technologii, takich jak e-commerce B2B. Jest to badanie i ocena działalności przedsiębiorstwa, które mają na celu zidentyfikowanie jego potrzeb, możliwości oraz potencjalnych zagrożeń.   W artykule przeczytasz o tym:   Co to jest analiza biznesowa i... więcej

6 błędów podczas wdrożenia e-commerce B2B

E-commerce B2B może być znakomitą drogą do zwiększenia obszaru Twojej działalności i otwarcia nowych kanałów sprzedaży bez potrzeby inwestowania milionów. Jednak droga ta jest usiana pułapkami, które mogą znacząco zwiększyć koszty i wpłynąć na efektywność wdrożenia. Z tego artykułu dowiesz się, jakie błędy popełniają przedsiębiorstwa na różnych etapach wprowadzania e-commerce... więcej

Jak sprawdzić, czy Twoja firma jest gotowa na wdrożenie e-commerce B2B?

W serii #PorozmiajMYzEkspertem na platformie Ecommerce.pl wystąpiłam niedawno jako gość webinaru. Podczas spotkania opowiadam, jak sprawdzić, czy firma jest gotowa na e-commerce B2B, które firmy mają łatwiej z wdrożeniem, czego potrzebujesz, aby zacząć i wiele więcej. Obejrzyj nagranie z webinaru. Artykuł nie jest transkrypcją rozmowy. Znajdziesz w nim więcej informacji,... więcej

Optymalizacja e-sklepu a wyniki sprzedażowe

W dobie transformacji cyfrowej, kiedy zakupy online stają się normą, optymalizacja e-sklepu przekłada się bezpośrednio na wyniki sprzedażowe. Zrozumienie i implementacja kluczowych aspektów optymalizacji może znacząco wpłynąć na sukces Twojego biznesu e-commerce. W tym artykule omawiam cztery główne obszary związane z optymalizacją e-sklepu: funkcjonalne, strategiczne, operacyjne oraz analityczne. Każdy z... więcej
back to top icon