Audyt sklepu internetowego w formie warsztatów - zoptymalizuj sklep internetowy i zwiększ sprzedaż
Audyt sklepu (warsztaty)
Tylko u mnie audyt sklepu w formie warsztatów
Czy Ty też uważasz, że audyt sklepu powinien kosztować mniej, bo wiele rzeczy możesz zrobić samodzielnie? Przygotowałam dla Ciebie formułę audytu, jakiej nie ma na rynku!
Moja wiedza + Twoja praca = Warsztaty audytowe!
- 1 miesiąc pracy
- 10 godzin spotkań online
- 4 obszary audytu
- bez dokumentu, który rzucisz na półkę
- nie za miliony monet
Co ten warsztat zmieni?
- Zlikwidujemy problemy powodujące największe szkody.
- Wyeksponujemy Twoje wyróżniki i mocne strony sklepu.
- Podniesiemy zaufanie do zakupów w Twoim sklepie.
- Usuniemy blockery sprzedażowe.
- Zadbamy o przyjazną ścieżkę zakupową.
- Zamienimy porzucone koszyki na zamówienia o większej wartości.
- Poprawimy wygląd sklepu.
- Zawiększymy poczucie bezpieczeństwa klientów.
Wraz z warsztatem zyskasz nieograniczony czasowo dostęp do nagrań spotkań audytowych.
Komu ten warsztat pozwoli osiągnąć najlepsze efekty?
Warsztaty audytowe są dedykowane właścicielom sklepów, którzy:
- chcą od razu zobaczyć efekty audytu,
- wolą sami wykonać zmiany i obniżyć ich koszt,
- poświęcą miesiąc na działania naprawcze,
- lubią mieć kontrolę nad swoim biznesem.
W 30 dni do sukcesu, czyli jak przebiega audyt?
- Krok 1: analizuję dany obszar,
- Krok 2: spotykamy się online na 2 godziny (spotkanie może być nagrywane),
- Krok 3: dostajesz wytyczne do wprowadzenia,
- Krok 4: pracujesz przez tydzień nad danym obszarem,
- Krok 5: powtarzamy cykl z kolejnym obszarem.
Masz 2 dodatkowe godziny na dopytanie o dowolne rzeczy związane z audytem sklepu.
4 obszary audytu
- technikalia - sprawdzamy, czy nie ma blokerów zakupowych związanych z tym, że Twój sklep działa zbyt wolno lub jakieś funkcjonalności w nim nie działają,
- strategie - analizuję Twoją strategię sprzedaży, marketingu, podnoszenia wartości koszyka i pokazuję, co i jak zmienić, żeby zwiększyć zyski. To, jak wygląda sklep, co w nim zakomunikować, jakie funkcjonalności są potrzebne itd. zależy od wielu rzeczy, które składają się na strategię e-commerce. ***Uznaję, że masz taką strategię i na niej pracujemy. Jeśli jej nie masz, napisz mi o tym i zanim zaczniemy audyt sklepu, popracujmy nad strategią.
- ścieżka zakupowa - układamy ścieżki zakupowe dla Twojej grupy docelowej, zasypuję Cię toną pomysłów z realizacji, które się sprawdziły. Dostosowujemy je do możliwości oprogramowania, z którego korzystasz,
- wygląd sklepu - zwiększamy zaufanie do Twojego sklepu, bo klienci kupują oczami i oceniają Twój sklep w ciągu pierwszych 3 sekund. Wygląd dostosowujemy do strategii i ścieżki zakupowej.
REALNE EFEKTY W 30 DNI!
Warsztat audytowy to konkretny plan działania, który zmotywuje Cię do regularnej pracy nad własnym sklepem internetowym. Nie marnuj czasu! Przygotuj się na piki sprzedażowe. Skorzystaj z praktycznych wskazówek doświadczonego konsultanta e-commerce i postaw na sprawdzone rozwiązania. Więcej dowiesz się z artykułu Audyt sklepu internetowego.
Dlaczego ja?
Zajmuję się e-commerce od prawie 7 lat.
Pracowałam w Asseco Business Solutions S.A. jako Tester oraz Product Manager oprogramowania e-commerce. Moim zadaniem było rozwijanie produktu zgodnie z obowiązującymi i bieżącymi zasadami i praktykami branżowymi.
Współpracowałam z klientami przy konfiguracji i optymalizacji ich sklepów. Na żywym organizmie widziałam, jak niewielkie modyfikacje konfiguracyjne przynoszą ogromne zmiany biznesowe.
Wyróżnia mnie to, że nie koncentruję się wyłącznie na aspektach technicznych. Pracuję w sprzedaży od 17 lat. Nie patrzę na sklepy internetowe jak na narzędzie, ale biznes. Dlatego podczas warsztatów audytowych pracujemy ze strategią Twojego e-commerce.
W tej cenie otrzymujesz:
- Analizę 4 kluczowych dla sprzedaży online obszarów.
- 8 godzin spotkań warsztatowych.
- Nagrania spotkań z wytycznymi do optymalizacji.
- 2 dodatkowe godziny konsultacji.
- Audyt narzędzia.
- Doradztwo biznesowe.
Najczęściej zadawane pytania
Sklep internetowy czy platforma sprzedażowa B2B powinny przechodzić optymalizacje w obszarach technicznym, strategicznym, ścieżki zakupowej klienta i wyglądu sklepu. Wszystkie te obszary łączą się ze sobą i są od siebie zależne. Na przykład: możesz mieć super strategię marketingową, ale jeśli strona będzie się długo wczytywać lub jej elementy będą się źle wyświetlać na smartfonie, to klient zrezygnuje, nie wejdzie do Twojego sklepu i nigdy tam nie wróci. Drugi przykład: możesz mieć sklep dopracowany technicznie na 100%, piękny w wyglądzie, ale jeśli klient nie znajdzie w nim nic wartościowego, to optymalizacja techniczna pomoże mu szybciej z niego wyjść. Jak optymalizować sklep internetowy? Kompleksowo.
Więcej dowiesz się z artykułu Audyt sklepu internetowego.
Nie. Warsztaty mają na celu regularną pracę, ale jeśli z powodów losowych nie możesz wziąć udziału w spotkaniu, to otrzymasz ode mnie nagranie z omówieniem tego, co należy zmienić. Dzięki temu nic nie stracisz i nadal możesz się wyrobić ze zmianami w 30 dni.
Materiały są dedykowane. Nagrywam je, poruszając się po Twoim sklepie. Otrzymujesz nagranie na własność bez limitu czasowego dostępu. Możesz wielokrotnie wracać do nagrania i z niego korzystać.
Najbardziej optymalna jest praca 1 na 1. Rozumiem jednak, że podczas audytu będą poruszane kwestie z różnych obszarów kompetencyjnych i możesz chcieć przyjść w kilka osób. Dopuszczam taką opcję. Poinformuj mnie o tym przed spotkaniem.
W zależności od Twoich kompetencji oraz oprogramowania sklepu, możesz potrzebować wsparcia wykwalifikowanego pracownika lub dostawcy/agencji IT. To bardzo indywidualna kwestia.
Czas przewidziany w warsztatach jest optymalny na wykonanie zadania. Jeśli będziesz potrzebować omówienia dodatkowych aspektów działania sklepu lub więcej godzin konsultacji, istnieje możliwość indywidualnej wyceny usługi.
Skorzystaj z formularza na dole strony, napisz na adres: barbara@etatar.pl lub zadzwoń pod numer (+48) 514 78 58 70 (poniedziałek - piątek od 08.00 do 16.00).