close menu icon
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda

Audyt sklepu internetowego w formie warsztatów - zoptymalizuj sklep internetowy i zwiększ sprzedaż

Audyt sklepu (warsztaty)

subpage image

Tylko u mnie audyt sklepu w formie warsztatów

 

Czy Ty też uważasz, że audyt sklepu powinien kosztować mniej, bo wiele rzeczy możesz zrobić samodzielnie? Przygotowałam dla Ciebie formułę audytu, jakiej nie ma na rynku!

 

Moja wiedza + Twoja praca = Warsztaty audytowe!

 

  • 1 miesiąc pracy
  • 10 godzin spotkań online
  • 4 obszary audytu
  • bez dokumentu, który rzucisz na półkę
  • nie za miliony monet

Co ten warsztat zmieni?

 

 

  • Zlikwidujemy problemy powodujące największe szkody.
  •  
  • Wyeksponujemy Twoje wyróżniki i mocne strony sklepu.
  •  
  • Podniesiemy zaufanie do zakupów w Twoim sklepie.
  •  
  • Usuniemy blockery sprzedażowe.
  •  
  • Zadbamy o przyjazną ścieżkę zakupową.
  •  
  • Zamienimy porzucone koszyki na zamówienia o większej wartości.
  •  
  • Poprawimy wygląd sklepu.
  •  
  • Zawiększymy poczucie bezpieczeństwa klientów.

 

Wraz z warsztatem zyskasz nieograniczony czasowo dostęp do nagrań spotkań audytowych.

Komu ten warsztat pozwoli osiągnąć najlepsze efekty?

 

 

Warsztaty audytowe są dedykowane właścicielom sklepów, którzy:

 

  • chcą od razu zobaczyć efekty audytu,
  •  
  • wolą sami wykonać zmiany i obniżyć ich koszt,
  •  
  • poświęcą miesiąc na działania naprawcze,
  •  
  • lubią mieć kontrolę nad swoim biznesem.

 

 

subpage image

W 30 dni do sukcesu, czyli jak przebiega audyt?

 

 

  • Krok 1: analizuję dany obszar,
  •  
  • Krok 2: spotykamy się online na 2 godziny (spotkanie może być nagrywane),
  •  
  • Krok 3: dostajesz wytyczne do wprowadzenia,
  •  
  • Krok 4: pracujesz przez tydzień nad danym obszarem,
  •  
  • Krok 5: powtarzamy cykl z kolejnym obszarem.

 

Masz 2 dodatkowe godziny na dopytanie o dowolne rzeczy związane z audytem sklepu.

subpage image

4 obszary audytu

 

  • technikalia - sprawdzamy, czy nie ma blokerów zakupowych związanych z tym, że Twój sklep działa zbyt wolno lub jakieś funkcjonalności w nim nie działają,
  •  
  • strategie - analizuję Twoją strategię sprzedaży, marketingu, podnoszenia wartości koszyka i pokazuję, co i jak zmienić, żeby zwiększyć zyski. To, jak wygląda sklep, co w nim zakomunikować, jakie funkcjonalności są potrzebne itd. zależy od wielu rzeczy, które składają się na strategię e-commerce. ***Uznaję, że masz taką strategię i na niej pracujemy. Jeśli jej nie masz, napisz mi o tym i zanim zaczniemy audyt sklepu, popracujmy nad strategią.
  •  
  • ścieżka zakupowa - układamy ścieżki zakupowe dla Twojej grupy docelowej, zasypuję Cię toną pomysłów z realizacji, które się sprawdziły. Dostosowujemy je do możliwości oprogramowania, z którego korzystasz,
  •  
  • wygląd sklepu - zwiększamy zaufanie do Twojego sklepu, bo klienci kupują oczami i oceniają Twój sklep w ciągu pierwszych 3 sekund. Wygląd dostosowujemy do strategii i ścieżki zakupowej.

REALNE EFEKTY W 30 DNI!

 

Warsztat audytowy to konkretny plan działania, który zmotywuje Cię do regularnej pracy nad własnym sklepem internetowym. Nie marnuj czasu! Przygotuj się na piki sprzedażowe. Skorzystaj z praktycznych wskazówek doświadczonego konsultanta e-commerce i postaw na sprawdzone rozwiązania. Więcej dowiesz się z artykułu Audyt sklepu internetowego.

subpage image

Dlaczego ja?

 

 

Zajmuję się e-commerce od prawie 7 lat.

 

Pracowałam w Asseco Business Solutions S.A. jako Tester oraz Product Manager oprogramowania e-commerce. Moim zadaniem było rozwijanie produktu zgodnie z obowiązującymi i bieżącymi zasadami i praktykami branżowymi.

 

Współpracowałam z klientami przy konfiguracji i optymalizacji ich sklepów. Na żywym organizmie widziałam, jak niewielkie modyfikacje konfiguracyjne przynoszą ogromne zmiany biznesowe.

 

Wyróżnia mnie to, że nie koncentruję się wyłącznie na aspektach technicznych. Pracuję w sprzedaży od 17 lat. Nie patrzę na sklepy internetowe jak na narzędzie, ale biznes. Dlatego podczas warsztatów audytowych pracujemy ze strategią Twojego e-commerce.

subpage image

W tej cenie otrzymujesz:

 

 

  • Analizę 4 kluczowych dla sprzedaży online obszarów.
  •  
  • 8 godzin spotkań warsztatowych.
  •  
  • Nagrania spotkań z wytycznymi do optymalizacji.
  •  
  • 2 dodatkowe godziny konsultacji.
  •  
  • Audyt narzędzia.
  •  
  • Doradztwo biznesowe.
Zamów warsztaty audytowe i zwiększ konwersję w swoim sklepie

Najczęściej zadawane pytania

Jak zoptymalizować sklep internetowy?
collapse up icon collapse down icon

Sklep internetowy czy platforma sprzedażowa B2B powinny przechodzić optymalizacje w obszarach technicznym, strategicznym, ścieżki zakupowej klienta i wyglądu sklepu. Wszystkie te obszary łączą się ze sobą i są od siebie zależne. Na przykład: możesz mieć super strategię marketingową, ale jeśli strona będzie się długo wczytywać lub jej elementy będą się źle wyświetlać na smartfonie, to klient zrezygnuje, nie wejdzie do Twojego sklepu i nigdy tam nie wróci. Drugi przykład: możesz mieć sklep dopracowany technicznie na 100%, piękny w wyglądzie, ale jeśli klient nie znajdzie w nim nic wartościowego, to optymalizacja techniczna pomoże mu szybciej z niego wyjść. Jak optymalizować sklep internetowy? Kompleksowo.

 

Więcej dowiesz się z artykułu Audyt sklepu internetowego.

Czy jeśli nie mogę wziąć udziału w którymś spotkaniu, to ono przepada?
collapse up icon collapse down icon

Nie. Warsztaty mają na celu regularną pracę, ale jeśli z powodów losowych nie możesz wziąć udziału w spotkaniu, to otrzymasz ode mnie nagranie z omówieniem tego, co należy zmienić. Dzięki temu nic nie stracisz i nadal możesz się wyrobić ze zmianami w 30 dni.

Na jak długo zyskuję dostęp do nagranych materiałów?
collapse up icon collapse down icon

Materiały są dedykowane. Nagrywam je, poruszając się po Twoim sklepie. Otrzymujesz nagranie na własność bez limitu czasowego dostępu. Możesz wielokrotnie wracać do nagrania i z niego korzystać.

Czy udział w spotkaniu może wziąć tylko 1 osoba z firmy czy więcej?
collapse up icon collapse down icon

Najbardziej optymalna jest praca 1 na 1. Rozumiem jednak, że podczas audytu będą poruszane kwestie z różnych obszarów kompetencyjnych i możesz chcieć przyjść w kilka osób. Dopuszczam taką opcję. Poinformuj mnie o tym przed spotkaniem.

Czy poradzę sobie sam/a ze wszystkimi zmianami, które trzeba wykonać?
collapse up icon collapse down icon

W zależności od Twoich kompetencji oraz oprogramowania sklepu, możesz potrzebować wsparcia wykwalifikowanego pracownika lub dostawcy/agencji IT. To bardzo indywidualna kwestia.

Czy istnieje możliwość poszerzenia audytu lub dokupienia dodatkowych godzin konsultacji?
collapse up icon collapse down icon

Czas przewidziany w warsztatach jest optymalny na wykonanie zadania. Jeśli będziesz potrzebować omówienia dodatkowych aspektów działania sklepu lub więcej godzin konsultacji, istnieje możliwość indywidualnej wyceny usługi.

Mam inne pytanie. Co zrobić?
collapse up icon collapse down icon

Skorzystaj z formularza na dole strony, napisz na adres: barbara@etatar.pl lub zadzwoń pod numer (+48) 514 78 58 70 (poniedziałek - piątek od 08.00 do 16.00).

back to top icon