close menu icon
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda

Konsulting i doradztwo w sprzedaży i marketingu B2B i B2C

Doradztwo w B2B

subpage image

Pomagam firmom MŚP sprzedającym w modelu B2B w sposób tradycyjny oraz przez Internet.

 

Wspieram w optymalizacji procesów, budowaniu strategii, wykonaniu benchmarkingu czy znalezieniu wyróżników rynkowych.

 

Celem nadrzędnym naszej współpracy jest zwiększenie przychodów.

 

Chcesz się przekonać, czy mogę Ci pomóc? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i poznaj mnie.

 

SKALOWANIE SPRZEDAŻY

 

Jeśli chcesz:

 

  • rozwinąć system e-commerce o nowe funkcjonalności,
  •  
  • dodać nowe procesy na platformę sprzedaży online,
  •  
  • usprawnić pracę obsługi klienta,
  •  
  • wprowadzić nowoczesne rozwiązania automatyzujące działania, dla których nie możesz znaleźć pracowników lub obsługa przez ludzi nie jest opłacalna,
  •  
  • zwiększyć wartość koszyka zakupowego,
  •  
  • zoptymalizować wskaźniki sprzedażowe,


umów się na niezobowiązujące spotkanie i zapytaj o ofertę.

 

Firmy MŚP często bywają w podbramkowych sytuacjach. Wtedy szukają pomocy w ruszeniu z miejsca i wygenerowaniu przychodu. Jeżeli, po poznaniu Twojej sytuacji, stwierdzę, że nie jestem w stanie Ci pomóc, to nie będę ściemniać, że jest inaczej. W ramach bezpłatnej konsultacji uzyskasz szczerą odpowiedź.

DORADZTWO OPERACYJNE W SPRZEDAŻY I MARKETINGU

 

Działania operacyjne koncentrują się na bieżącym zarządzaniu sprzedażą, strategią, marketingiem, logistyką, ludźmi, obsługą klienta czy procesami posprzedażowymi.


Jeżeli chcesz:

 

  • wdrożyć skuteczne strategie sprzedażowe,
  •  
  • zamienić chaos operacyjny na uporządkowane działania,
  •  
  • poprawić strukturę organizacyjną i kosztową,
  •  
  • usprawnić komunikację wewnętrzną i zewnętrzną,
  •  
  • lepiej wykorzystać potencjał pracowników,
  •  
  • poprawić doświadczenia zakupowe klientów,
  •  
  • zweryfikować KPI projektu,
  •  
  • zoptymalizować koszty logistyki
  •  
  • lub polepszyć zarządzanie zwrotami,


to wniosę do Twojej firmy nową wiedzę i niezależne spojrzenie. Bezstronność i dystans pozwala lepiej dostrzec elementy do poprawy oraz dokonać priorytetyzacji, która pozwoli skoncentrować się na głównych celach biznesu.

WSPARCIE WDROŻENIOWE W E-COMMERCE B2B

 

 

Firmy z sektora MŚP mają dwa główne blokery wdrożenia e-commerce B2B: brak środków na taką inwestycję oraz brak kompetencji wewnątrz firmy. Pieniądze można pozyskać ze środków przeznaczonych na transformację cyfrową. Trudniej jest ze znalezieniem odpowiedniej osoby, która mogłaby skoordynować taki projekt i poukładać procesy w firmie pod kątem handlu przez Internet.

 

W tym właśnie pomagam przedsiębiorstwom. Jestem z Tobą od fazy pomysłu do uruchomienia sprzedaży. Przekazuję swoją wiedzę i doświadczenie Twoim pracownikom, aby zbudować odpowiednie kompetencje wewnątrz Twojej firmy. Mogę wejść do projektu jako jeden z jego uczestników lub pozostać z boku i pilnować przebiegu projektu.

 

Przejdź do usługi "Wdrożenie e-commerce B2B" i dowiedz się więcej lub od razu zapytaj mnie bezpośrednio o wsparcie Twojego projektu.

FORMY WSPÓŁPRACY I CENNIK

 

Kontrakt doradczy:

 

  • umowa współpracy na określony czas,
  •  
  • przedmiot umowy: do uzgodnienia, w zakresie świadczonych usług,
  •  
  • liczba godzin dostępności w miesiącu: do uzgodnienia (od 30h),
  •  
  • ilość dni stacjonarnie: do uzgodnienia,
  •  
  • płatność: na podstawie faktury VAT, termin 7 dni, po każdym miesiącu.

 

 

Pakiety doradcze

 

  • 10h - max 5 spotkań online, reszta to przygotowanie do spotkań.
  •  
  • 24h - możliwość warsztatów stacjonarnych.
  •  
  • 32h - możliwość warsztatów stacjonarnych.

 

Płatność:

 

  • z umową - płatne z dołu, faktura VAT, termin 7 dni.
  •  
  • bez umowy - płatne z góry, faktura VAT, termin 7 dni.

 

Rozliczenie ryczałtowe. Godziny niewykorzystane w jednym miesiącu nie przechodzą na kolejny.

 

 

Umowa na analizę biznesową:

 

  • umowa współpracy (o dzieło) na określony czas,
  •  
  • liczba godzin dostępności w miesiącu: do uzgodnienia,
  •  
  • płatność: na podstawie faktury VAT, termin 7 dni, w transzach, po każdym miesiącu,
  •  
  • dokument (efekt analizy): po każdym miesiącu, do 5-go dnia kolejnego miesiąca,
  •  
  • majątkowe prawa autorskie: przekazane na rzecz klienta,
  •  
  • ilość dni stacjonarnie: do uzgodnienia.

 

 

Cennik

 

Kontrakt doradczy - wynagrodzenie miesięczne uzależnione od wielu zmiennych, najczęściej ok. 11 500 zł netto + VAT

Pakiety doradcze - stawka za godzinę od 290 zł netto + VAT

Analiza biznesowa - cena uzależniona od zakresu analizy, w rynkowej cenie audytów/analiz

 

Cennik obowiązuje od 01.09.2023 r.

 

REKOMENDACJE

arrow left arrow right

Jarosław Palarz
Właściciel sklepu Suen.pl

Współpraca z Panią Barbarą to sama przyjemność! Planowanie, rzeczowe i konstruktywne podejście, kreatywność, twórcze poszukiwanie rozwiązań, szybka reakcja na pojawiające się zmiany i doskonała komunikacja. Dzięki takim postawom nasz projekt posuwał się sprawnie do przodu.

Wojciech Glapa
Business Development Manager

dr Wojciech Lipski
Wykładowca UMCS, Prezes Polskiego Towarzystwa Logopedycznego

I worked with Barbara for couple of years. She was always prepared and very active and precise with providing requirements and context for the feature she needed. I felt like she understood very well customer needs, operational procedures and technical capabilities, hence delivering software for Barbara was much faster and easier.

Paweł Chyl
CEO Monogo Sp. z o.o. (e-Commerce Agency)

Maciej Stanusch
Założyciel Sovva S.A.

Anna Wikło
Marketing Manager, Project Manager

Piotr Siwiec
CEO AIQLABS Sp. z o.o.

Rafał Białota
Product Manager | Sales Force Automation for CPG industry

Kinga Badura
Social media, marketing, copywriting

Bartłomiej Makaruk
FMCG Solutions Advisor at Asseco Business Solutions S.A.
middle section background

BEZPŁATNA KONSULTACJA

Skorzystaj i zadaj dowolne pytanie związane z usługami, jakie świadczę.

 

Bezpłatna konsultacja służy sprawdzeniu, czy mogę Ci pomóc, jeśli sprawa, z którą przychodzisz, jest skomplikowana. To czas, w którym mogę poznać Twoje problemy, wyzwania i potrzeby. Jeśli nie będę Ci w stanie pomóc, od razu Cię o tym poinformuję.

 

Bezpłatna konsultacja przysługuje tylko raz w historii współpracy dla nowego klienta.

 

Chcesz skorzystać? Przejdź do strony z rezerwacją i wybierz z kalendarza termin z bezpłatną konsultacją .

BLOG

arrow left arrow right

Jak przeprowadzić analizę przedwdrożeniową w e-commerce B2B?

Czy wiesz, że prawidłowo przeprowadzona analiza przedwdrożeniowa może skrócić czas realizacji projektu nawet o 30% i zmniejszyć jego koszty o 20%? Tyle dokładają dostawcy, gdy prosisz o wycenę, ale nie precyzujesz, czego oczekujesz. Dla wielu przedsiębiorstw to różnica między sukcesem a porażką.   Analiza ta to fundament, na którym budujesz... więcej

6 błędów podczas wdrożenia e-commerce B2B

E-commerce B2B może być znakomitą drogą do zwiększenia obszaru Twojej działalności i otwarcia nowych kanałów sprzedaży bez potrzeby inwestowania milionów. Jednak droga ta jest usiana pułapkami, które mogą znacząco zwiększyć koszty i wpłynąć na efektywność wdrożenia. Z tego artykułu dowiesz się, jakie błędy popełniają przedsiębiorstwa na różnych etapach wprowadzania e-commerce... więcej

Wskaźniki w e-commerce

Wskaźniki w e-commerce to podstawa skutecznego działania. Dane pomagają podejmować decyzje biznesowe, doskonalić procesy oraz skalować sprzedaż. Aby coś poprawić, musisz to mierzyć. Aby odpowiednio reagować, musisz wiedzieć, w którym miejscu są problemy.   Ten artykuł to kompendium wiedzy – 29 wskaźników w 5 obszarach. Większość sprzedawców mierzy 1 lub... więcej
back to top icon