close menu icon
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda

Konsulting i doradztwo wdrożenia e-commerce B2C

Doradztwo w B2C

subpage image

Firmy prowadzące sprzedaż konsumencką wspieram w działaniach strategicznych, operacyjnych, skalowaniu sprzedaży oraz doborze narzędzi IT.

 

Poddaję pomysły, dzielę się doświadczeniem np. w przeprowadzaniu webinariów, sprawdzam dokumenty handlowe itd. Wspieram w realizacji strategii marketingowej (stworzenia profilu i segmentów klientów, komunikacji marki, doboru kanałów komunikacji itp.).

 

Możesz skorzystać z pojedynczych konsultacji lub wybrać współpracę warsztatową (pakiet godzin w miesiącu).

POTRZEBUJESZ POMOCY W

 

  • analizie konkurencji,
  •  
  • sprofilowaniu buyer persony,
  •  
  • wypracowaniu sposobu komunikacji z klientami,
  •  
  • zbudowaniu cross- i up-sellingu,
  •  
  • dopracowaniu wyglądu sklepu,
  •  
  • zaprojektowaniu działania newslettera,
  •  
  • innych rzeczach, z którymi sobie nie radzisz.

WSPIERAM PRZEZ

 

  • pomoc w wypracowaniu benchmarkingu,
  •  
  • analizę i określenie profilu klienta oraz segmentu rynku,
  •  
  • wypracowanie sposobu komunikacji marki,
  •  
  • zbudowanie strategii podnoszenia wartości koszyka,
  •  
  • przeprowadzenie audytu (UX, UI) sklepu,
  •  
  • zaprojektowanie optymalnych procesów, które przynoszą zyski,
  •  
  • inne działania, dzięki którym poprawisz kondycję swojego sklepu.

FORMY WSPÓŁPRACY I CENNIK

 

Pakiety doradcze

 

  • 10h - max 5 spotkań online, reszta to przygotowanie do spotkań.
  •  
  • 24h - możliwość warsztatów stacjonarnych.
  •  
  • 32h - możliwość warsztatów stacjonarnych.

 

Płatność:

 

  • z umową - płatne z dołu, faktura VAT, termin 7 dni.
  •  
  • bez umowy - płatne z góry, faktura VAT, termin 7 dni.

 

Rozliczenie ryczałtowe. Godziny niewykorzystane w jednym miesiącu nie przechodzą na kolejny.

 

 

Pojedyncze konsultacje

 

Pojedyncze godziny konsultacyjne. Dostępność terminów spotkań zgodnie z kalendarzem. Płatność z góry na podstawie faktury VAT. Konsultacja odbywa się po zaksięgowaniu płatności.

 

 

Cennik

 

Pojedyncza godzina konsultacyjna (60 minut) - 500 zł netto + VAT

Pakiety doradcze - stawka za godzinę od 290 zł netto + VAT (zapytaj o ofertę przez formularz na dole strony)

 

Cennik obowiązuje od 01.09.2023 r.

REKOMENDACJE

arrow left arrow right

Jarosław Palarz
Właściciel sklepu Suen.pl

Współpraca z Panią Barbarą to sama przyjemność! Planowanie, rzeczowe i konstruktywne podejście, kreatywność, twórcze poszukiwanie rozwiązań, szybka reakcja na pojawiające się zmiany i doskonała komunikacja. Dzięki takim postawom nasz projekt posuwał się sprawnie do przodu.

Wojciech Glapa
Business Development Manager

dr Wojciech Lipski
Wykładowca UMCS, Prezes Polskiego Towarzystwa Logopedycznego

I worked with Barbara for couple of years. She was always prepared and very active and precise with providing requirements and context for the feature she needed. I felt like she understood very well customer needs, operational procedures and technical capabilities, hence delivering software for Barbara was much faster and easier.

Paweł Chyl
CEO Monogo Sp. z o.o. (e-Commerce Agency)

Maciej Stanusch
Założyciel Sovva S.A.

Anna Wikło
Marketing Manager, Project Manager

Piotr Siwiec
CEO AIQLABS Sp. z o.o.

Rafał Białota
Product Manager | Sales Force Automation for CPG industry

Kinga Badura
Social media, marketing, copywriting

Bartłomiej Makaruk
FMCG Solutions Advisor at Asseco Business Solutions S.A.
middle section background

BEZPŁATNA KONSULTACJA

Skorzystaj i zadaj dowolne pytanie związane z usługami, jakie świadczę.

 

Bezpłatna konsultacja służy sprawdzeniu, czy mogę Ci pomóc, jeśli sprawa, z którą przychodzisz, jest skomplikowana. To czas, w którym mogę poznać Twoje problemy, wyzwania i potrzeby. Jeśli nie będę Ci w stanie pomóc, od razu Cię o tym poinformuję.

 

Bezpłatna konsultacja przysługuje tylko raz w historii współpracy dla nowego klienta.

 

Chcesz skorzystać? Przejdź do strony z rezerwacją i wybierz z kalendarza termin z bezpłatną konsultacją .

BLOG

arrow left arrow right

Jak przeprowadzić analizę przedwdrożeniową w e-commerce B2B?

Czy wiesz, że prawidłowo przeprowadzona analiza przedwdrożeniowa może skrócić czas realizacji projektu nawet o 30% i zmniejszyć jego koszty o 20%? Tyle dokładają dostawcy, gdy prosisz o wycenę, ale nie precyzujesz, czego oczekujesz. Dla wielu przedsiębiorstw to różnica między sukcesem a porażką.   Analiza ta to fundament, na którym budujesz... więcej

6 błędów podczas wdrożenia e-commerce B2B

E-commerce B2B może być znakomitą drogą do zwiększenia obszaru Twojej działalności i otwarcia nowych kanałów sprzedaży bez potrzeby inwestowania milionów. Jednak droga ta jest usiana pułapkami, które mogą znacząco zwiększyć koszty i wpłynąć na efektywność wdrożenia. Z tego artykułu dowiesz się, jakie błędy popełniają przedsiębiorstwa na różnych etapach wprowadzania e-commerce... więcej

Wskaźniki w e-commerce

Wskaźniki w e-commerce to podstawa skutecznego działania. Dane pomagają podejmować decyzje biznesowe, doskonalić procesy oraz skalować sprzedaż. Aby coś poprawić, musisz to mierzyć. Aby odpowiednio reagować, musisz wiedzieć, w którym miejscu są problemy.   Ten artykuł to kompendium wiedzy – 29 wskaźników w 5 obszarach. Większość sprzedawców mierzy 1 lub... więcej
back to top icon