close menu icon
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda

Wdrożenia e-commerce B2B | Warsztaty sprzedażowe i marketingowe | Doradztwo B2B i B2C

Co można automatyzować?
subpage image

Nie da się. No naprawdę inaczej się nie da. Robimy tak od lat i nikt się nie skarżył. Już się przyzwyczaiłam. Jakoś to ogarniamy. I JAK JEST? Ano brakuje rąk do pracy. Nie wyrabiamy się. CZY TAK MUSI BYĆ?

 

Na pewno znasz to z autopsji. Nie muszę tłumaczyć. Dziś pokażę, które procesy można zautomatyzować.

 

 

ZAOPATRZENIE I ZARZĄDZANIE ZAPASAMI

 


Pora wyjść z epoki papieru, Excela, maila i telefonu. Integracje systemów, importy z pliku, analiza rotacji towarów, rezerwacje. Zarządzanie magazynami fizycznymi i wirtualnymi magazynami do sprzedaży online. Przesunięcia towarów, automatyczne generowanie ofert zakupowych, zarządzanie zwrotami i reklamacjami.

 

Zautomatyzuj procesy magazynowe. Uwolnisz mnóstwo czasu. Wyskalujesz biznes bez blokerów na podstawowym poziomie.

 

 

AUTOMATYZACJA TRANSAKCJI

 


Zapytania ofertowe, negocjacje cen, zamówienia, które od razu zapisują się w Twoim systemie. Automatyczne rezerwacje stanów lub ich uwalnianie, odnotowywanie płatności, kontrola limitu kupieckiego, przekierowanie na magazyn do wysłania przesyłki, wystawienie faktury.

 

Cały proces można w dużej mierze zautomatyzować. Udział człowieka ogranicz do nietypowych ścieżek zakupowych, indywidualnych potrzeb ingerowania w proces sprzedaży.

 

 

MARKETING AUTOMATION

 


Reklama, promocje, lojalność, personalizacja itd. To bardzo szeroki temat. Działania marketingowe można zautomatyzować począwszy od segmentacji klientów, przez definiowanie scenariuszy sprzedażowych, do działań budujących lojalność klientów.

 

Wysyłki wiadomości, web pushe, dynamiczne banery produktowe i wiele więcej. Przy dużej ilości klientów i skali działania niewyobrażalne jest wykonywanie tej pracy ręcznie.

 

 

OBSŁUGA KLIENTA

 


Przyjęcie zgłoszenia, które „wpada” do odpowiedniego działu, automatyczne wysyłki maili ze statusami zgłoszenia, inicjacja połączenia telefonicznego po wysłaniu zapytania przez formularz na stronie internetowej, chatboty w sklepach, voiceboty zbierające zamówienia lub przeprowadzające ankiety.

 

Nawet jeśli w Twojej branży lub firmie konieczny jest osobisty kontakt z klientem, na pewno część zadań i procesów można zautomatyzować. Klienci coraz częściej wolą pisać niż rozmawiać z człowiekiem.

 

 

LOGISTYKA I DOSTAWA

 


Realizacja zamówienia, statusowanie procesu, nadawanie przesyłek, wysyłka powiadomień do klienta, informacja o zwrotach, sprawdzanie terminu zwrotu itd. Im więcej automatyzacji w tym zakresie, tym lepsza wydajność działania.

 

 

ANALITYKA

 


Zostaw Excel, zagreguj dane w jednym miejscu i twórz dedykowane widoki dla poszczególnych pracowników. Skończ z przygotowywaniem pliku z danymi, zakładaniem formuł, a potem spędzaniem godzin na analizie. Niech system zrobi to za Ciebie. A Ty patrz na dane, filtruj, zmieniaj widoki, wyciągaj szybko wnioski i podejmuj działanie.

 

Wszystkie artykuły

Tagi

back to top icon