close menu icon
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda

Konsulting i doradztwo w e-commerce B2B i B2C

Potrzeby klientów B2B
subpage image

Jakie są podstawowe korzyści, które MUSISZ dostarczyć klientowi B2B razem z platformą sprzedażową? Zbędny gadżet a korzyść. Te dwie rzeczy często dzieli od siebie cienka granica.

 

Klient B2B podejmuje decyzje w sposób racjonalny, przemyślany – kalkuluje opłacalność wszystkiego, co robi. Czas to pieniądz. Dlatego lubi maksymalnie upraszczać, szukać dobrych narzędzi automatyzujących i widzieć korzyści.

 

Dlatego Ty jako sprzedawca i partner w biznesie, musisz potraktować klienta jak właściciela biznesu, a nie jak bliżej niezidentyfikowany byt kupujący.

 

Jak myśli człowiek biznesu? Co jest dla niego najważniejsze?

 

👉 Klienci.
👉 Pieniądze (zyski, oszczędności).
👉 Mniej pracy (ułatwienie zadań).
👉 Czas (wolny).

 

Zastanów się, czy w swoim projekcie dostarczasz chociaż jedną z takich korzyści.

 

Pomyśl, jak możesz ułatwić codzienne czynności wykonywane przez klienta dzięki funkcjonalnościom w portalu B2B. Co jest największym „bólem” lub zajmuje najwięcej czasu? A może co Twój klient robi w mało efektywny sposób?

 

Nie wydawaj pieniędzy na tworzenie gadżetów i bajerów. Nie zachęcisz tym do korzystania z portalu i kupowania. Kontrahent potraktuje Twój portal jako dodatkową pracę, którą musi wykonać.

 

Spraw, żeby sam chciał logować się i kupować przez Twój portal. Daj taką korzyść, aby klienci sami przychodzili do Ciebie z prośbą o dostęp do systemu.

 

Nie wiesz, jak to zrobić? Zapisz się na konsultację. Podpowiem, co zadziałało u moich klientów.

Wszystkie artykuły

Tagi

back to top icon