close menu icon
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda

Warsztaty biznesowe, sprzedażowe i e-commerce dla przedsiębiorców, właścicieli sklepów internetowych i menedżerów

Warsztaty rozwoju biznesu

subpage image

Warsztaty rozwoju biznesu to warsztaty indywidualne, które najlepiej sprawdzają się u:

 

  • początkujących przedsiębiorców - masz pomysł na biznes, pieniądze i chęci, ale widzisz, że to za mało?

 

  • właścicieli sklepów internetowych - masz sklep, ale nie masz klientów? Nie wiesz, jak sprzedawać produkty premium?

 

  • managerów sprzedaży i marketingu - masz leady, ale nie sprzedajesz? Nie umiesz w Internety?

 

Wyobraź sobie, że...

 

 

  • Tylko 1 krok dzieli Cię od dużej zmiany w Twoim biznesie.

 

  • Zamiast myśleć tygodniami, otrzymujesz gotowe rozwiązania od ręki.

 

  • Zyskujesz kolejnych zadowolonych i powracających klientów.

 

  • Jest ktoś, kto podtrzymuje Twoją motywację, monitoruje i koryguje działania.

 

 

„Świat, jaki stworzyliśmy, jest procesem naszego myślenia.

I nie można go zmienić bez zmiany naszego myślenia”

 

Albert Einstein

 

 

Uwolnij się od bieżączki!!!

 

 

Zarządzanie biznesem, w którym jesteś szefem i pracownikiem jest trudne. Zarówno faktyczne przyczyny Twoich problemów, jak i rozwiązania można dostrzec tylko z lotu ptaka. Bieżączka jest jak grawitacja - mocno trzyma Cię blisko ziemi.

subpage image

Pewnie myślisz, że to bardzo trudne i tylko nielicznym się udaje?

 

  • Nie możesz się biczować za to, że nie dasz rady się rozdwoić.
  •  
  • Nie możesz mieć do siebie pretensji, że będąc inżynierem, nie znasz się na marketingu.
  •  
  • Nie możesz winić się za to, że jesteś w firmie od wszystkiego i nie wyrabiasz na zakrętach.

 

MOŻESZ TO ZMIENIĆ.

 

  • Możesz zoptymalizować działania w firmie i złapać oddech.
  •  
  • Możesz podzielić się pracą i oddać rzeczy, na których się nie znasz doradcy biznesowemu.
  •  
  • Możesz zyskać nowe spojrzenie na swój biznes od kogoś, kto patrzy z dystansu i widzi więcej.

 

Znam to z autopsji

 

W 2014 roku po raz pierwszy stanęłam na czele zespołu. Bez szkoleń. Bez przygotowania. Szybki rozwój firmy, "klęska urodzaju", mój rozwój osobisty. Potem kolejne stanowisko kierownicze, awans na dyrektora, a w 2 lata później funkcja prezesa.

 

Ten czas wiele mnie nauczył. W zakresie zarządzania ludźmi, projektami (np. budowa własnej aplikacji do obsługi wniosków z zewnętrzną agencją IT) oraz produktami w ramach poszerzania oferty firmy.

 

To był też czas, w którym prowadziłam wiele warsztatów produktowych dla sieci sprzedaży z całego kraju. To również czas szkolenia nowych pracowników. Czas budowania firmy, jej strategii i pozyskiwania nowych kluczowych kontrahentów.

 

Wiem, z czym się zmagasz i umiem Ci w tym pomóc.

 

Mam dla Ciebie dobrą wiadomość!

 

Nie musisz przechodzić tak trudnej i krętej drogi, jak ja. Skorzystaj z mojego doświadczenia i dotrzyj szybciej do celu.

 

subpage image

Chę pomóc Ci osiągnąć Twoje cele!

 

Wprowadziłam do oferty warsztaty indywidulane ze specjalną niską ceną, aby wesprzeć małe, lokalne firmy w utrzymaniu się na rynku, managerów w realizacji planów sprzedażowych i projektów wdrożeniowych oraz małe sklepy internetowe w skalowaniu biznesu.

 

 

Daję Ci wiedzę, sprawdzone metody działania, nieszablonowe pomysły, wskazówki operacyjne, motywację do pracy.

 

 

Warsztaty to konkretne działania na żywym organizmie Twojego biznesu. Rozpisuję wszystko na tablicy (w biurze lub wirtualnej), nagrywamy spotkanie lub robisz sobie zdjęcia. Masz nielimitowany czasowo dostęp do materiałów.

Dlaczego warsztaty a nie szkolenie?

 

 

Szkoleń jest mnóstwo na rynku. Jest z nimi jeden kluczowy problem: wychodzisz z nich i nadal nie wiesz, co masz zrobić w swojej firmie, żeby coś zmienić. Jak wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce? Jak to, czego się nauczysz wdrożyć w swojej firmie?

 

Czym warsztaty różnią się od szkolenia?

 

  1. Po pierwsze, są mega konkretne, bo pracujemy na Twoim biznesie, Twoich produktach, usługach, Twoim sklepie internetowym. Tu nie ma miejsca na ogólniki.
  2. Po drugie, dostajesz sprawdzone metody działania i szablony do pracy. Z każdego spotkania zostają Ci nagrania lub zdjęcia. Możesz do nich wracać, ile razy chcesz.
  3. Po trzecie, przygotowuję dla Ciebie plan działania i prowadzę Cię za rękę, a potem sprawdzam, czy działasz i motywuję Cię do pracy.
subpage image

Od czego zaczynamy?

 

 

Krok 1: Zamawiasz warsztaty przez formularz na dole strony.

 

Krok 2: Umawiam bezpłatną konsultację, żebyśmy się lepiej poznali.

 

Krok 3: Jesteś na TAK? Wystawiam fakturę i przesyłam Ci do opłacenia.

 

Krok 4: Ustalamy terminy spotkań i wprowadzam je do kalendarza.

 

Krok 5: Zaczynamy!

subpage image

Jak wygląda praca podczas warsztatów?

 

 

  • Spotykamy się 1 raz w tygodniu na 1 godzinę.

 

  • Spotkanie odbywa się online lub w moim biurze (Lublin).

 

  • Podczas bezpłatnej konsultacji ustalamy tematy i priorytety.

 

  • Na pierwszym spotkaniu warsztatowym omawiamy plan działania dla tematu z najwyższym priorytetem.

 

  • Każde spotkanie kończy się zadaniem do wykonania w ciągu tygodnia.

 

  • Dopytujesz, żeby wszystko było jasne.

 

  • Podczas kolejnego spotkania sprawdzamy wykonanie zadania, efekty i podejmujemy decyzję o kolejnych krokach.

 

Co osiągniesz dzięki tym warsztatom?

 

 

  • Rzeczy do tej pory trudne staną się bardzo proste.

 

  • Zaczniesz łączyć kropki i nauczysz się biznesu w działaniu.

 

  • Szybko zobaczysz efekty, co da Ci motywację do dalszej pracy.

 

  • Zdobędziesz doświadczenie i nowe umiejętności, dzięki którym awansujesz lub znajdziesz lepszą pracę.

Sprawdź, co o współpracy ze mną mówią klienci

Jarosław Palarz, Właściciel sklepu Suen.pl

dr Wojciech Lipski, Wykładowca UMCS, Prezes Polskiego Towarzystwa Logopedycznego

Anna Wikło Marketing Manager, Project Manager

Kto korzysta z warsztatów? Przykładowe case study

 

subpage image

 

Produkcja artystycznych słodkości (B2C)

 

 

Business case:

Młody biznes i właścicielka z talentem artystycznym, działająca jako kuchnia domowa. Przepiękne wyroby, zdrowe, ręcznie robione i z artystycznym wykończeniem. Jedyne takie w kraju.

 

Wyzwanie:

Problemy wieku dziecięcego w prowadzeniu własnego biznesu. Zarządzanie i wykonawstwo w jednym, czyli od razu pochłania Cię bieżączka. Brak wiedzy o tym, jak prowadzić biznes i zwielokrotnić liczbę zamówień. Brak doświadczenia w budowaniu produktów i sprzedaży.

 

Warsztaty:

  • Kalkulacja ceny produktu przy marży dającej opłacalność biznesu.
  • Targetowanie grupy docelowej.
  • Zbudowanie produktu dla danej grupy docelowej.
  • Strategia pozyskania klientów.
  • Nieszablonowe sposoby dotarcia do klientów lokalnie.

 

Efekty:

Pierwsze działania odebrane bardzo pozytywnie przez klientów. Motywacja i zapał do dalszej pracy. Inspiracja do działania.

subpage image

 

Hurtownia sprzętu do wykończenia domów (B2B)

 

 

 

Business case:

Biznes tradycyjny, działający od ponad 20 lat, sprzedaż głównie B2B i lokalnie, w odległości do 50km od siedziby firmy. Sprzedaż w centrali, konsultacje z pracownikiem sprzedaży lub magazynu.

 

Wyzwanie:

Spadek sprzedaży w wyniku odczuwalnego kryzysu w branży. Brak pozyskiwania większych firm wykonawczych. Brak marketingu i pozyskiwania klientów. Zła kwalifikacja klientów. Chęć rozszerzenia sprzedaży przez wdrożenie e-commerce B2B. Brak wiedzy i kompetencji, aby poprowadzić taki projekt.

 

Warsztaty:

  • Strategia firmy na kolejne lata. Cele biznesowe do osiągnięcia.
  • Pozyskiwanie klientów metodami sprzedażowymi i marketingowymi.
  • Plan działania przy założeniu realizacji nowego projektu (inwestycja w e-commerce).
  • Warsztaty indywidualne, a następnie grupowe warsztaty dot. e-commerce B2B w firmie klienta.
  • Rozszerzenie współpracy o analizę biznesową i projekt wdrożeniowy.

 

Efekty:

Dzięki zgłoszeniu się po poradę na wczesnym etapie planów wdrozenia e-commerce B2B, firma uniknęła kosztu błędnej decyzji, którą zamierzała podjąć. Warsztaty grupowe wprowadziły zespół w proces zmiany i zablokowały narastanie napięcia oraz negatywnego nastawienia do projektu. Obecnie cała firma bieze udział w przygotowaniu się od strony strategicznej i operacyjnej do skalowania biznesu w kanale online.

subpage image

 

Sklep online z biżuterią hand made (B2C)

 

 

 

Business case:

Produkcja i sprzedaż biżuterii z naturalnymi kamieniami. Sklep funkcjonuje już jakiś czas na rynku, ma sporo klientów.Duża część produktów na zamówienie. Niewielka liczba SKU w sklepie.

 

Wyzwanie:

Sprzedaż nie idzie zgodnie z oczekiwaniami. Brak strategii marketingowej i komunikacji. Dwie diametralnie różne grupy klientów. Niedopracowana ścieżka zakupowa klienta.

 

Warsztaty:

  • Analiza konkurencji i jej sklepów.
  • Badanie obecnych klientów, aby zidentyfikować, do której grupy należy większość klientów.
  • Decyzja, jaka strategia będzie realizowana w sklepie.
  • Planowanie ścieżek zakupowych obydwu grup klientów.
  • Pomysły na funkcjonalności angażujące odbiorców.
  • Dopracowanie komunikacji, szczególnie w zakresie czasu realizacji zamówień.

 

Efekty:

Sklep został zmigrowany na nowe rozwiązanie. Zmienił się sposób komunikacji oraz miejsce i sposób rozpoczynania ścieżki zakupowej przez klientów z różnych segmentów. Jeszcze sporo pracy zostało do wykonania w projekcie, ale plan jest już wcielany w życie.

Najczęściej zadawane pytania

 

 

1. Czy warsztaty mają określony program, który przechodzę?

 

Warsztaty rozwoju biznesu to warsztaty indywidualne. Od grupowych warsztatów dla firm różnią się między innymi tym, że nie mają z góry utalonego programu. Pracujemy zawsze nad tym, co w danym momencie jest kluczowe dla Ciebie i Twojej firmy. Jeśli widzę, że masz zaszłości i pewne rzeczy trzeba nadrobić, to informuję Cię o tym, tłumaczę, dlaczego to istotne, a Ty decydujesz, co robimy. Układam plan indywidualnie dla Ciebie. Plan jest elastyczny. Dostosowujemy go do bieżących realiów biznesowych.

 

2. Jak długo trwają takie warsztaty?

 

Warsztaty odbywają się w cyklach miesięcznych, po 4 godziny w miesiącu. W każdym tygodniu odbywa się 1. godzinne spotkanie. Możesz kontynuować warsztaty w kolejnych miesiącach, zrobić sobie przerwę wakacyjną i wrócić lub zakończyć współpracę po dowolnym etapie.

 

3. Czy w ramach warsztatów mogę Ci zlecić wykonanie jakiegoś zadania za mnie?

 

Warsztaty nie służą temu, żebym Cię zastępowała i wyręczała, bo wtedy niewiele z nich skorzystasz. Chodzi o to, abym Cię poprowadziła przez wykonanie danego zadania. Tylko w praktycznym działaniu nauczysz się i zapamiętasz. Nie oznacza to, że wszystko wykonujesz własnymi rękami. Uczysz się zarządzania i delegowania. Możesz, a czasem wręcz jest to konieczne, aby zlecić zadanie członkowi Twojego zespołu lub pracownikowi.

 

4. Dlaczego spotkania są w cyklach tygodniowych? Czy możemy zrealizować je szybciej?

 

Spotkania warsztatowe są tak pomyślane, żeby dać Ci czas na wykonanie zadania przed kolejnym spotkaniem. Realizacja niektórych zadań może zająć więcej czasu. Ale zawsze dostajesz mniejsze zadanie, które można wykonać w tydzień. To posuwa nas do przodu w realizacji planu. Taki cykl się sprawdził w pracy z moimi klientami. Dlatego go zalecam.

 

5. Czy to, co powiem na warsztatach jest chronione tajemnicą? Jaką mam tego gwarancję?

 

Przed rozpoczęciem warszatatów możemy podpisać NDA, czyli umowę o zachowaniu poufności. Podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego zaznacz pierwszy checkbox: "Chcę podpisać NDA (umowa o zachowaniu poufności)". Zanim dojdzie do pierwszego spotkania, podpiszemy umowę, która zagwarantuje Ci ochronę informacji. Weź też pod uwagę, że podstawą mojej działalności jest marka osobista, czyli moje nazwisko i wizerunek. Mam zbyt wiele do stracenia, aby kusić się na nieuczciwe praktyki biznesowe. 

 

6. Mam inne pytanie. Co zrobić?

 

Skorzystaj z formularza na dole strony, napisz na adres: barbara@etatar.pl lub zadzwoń pod numer (+48) 514 78 58 70 (poniedziałek - piątek od 08.00 do 16.00).

back to top icon