close menu icon
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda

Konsultacje i doradztwo e-commerce

Konsultacje

subpage image

Stoisz w miejscu i nie wiesz, co dalej?

 

 

Prowadzisz biznes, ale nie masz klientów?

 

Masz dużo leadów, ale nie sprzedajesz?

 

Szukasz nieszablonowych sposobów promocji?

 

Nie wiesz, jak pokonać konkurencję?

 

Czy e-commerce jest dla Twojej firmy?

 

Jak zaangażować klientów do korzystania ze sklepu?

 

 

To dla Ciebie jest usługa pojedynczych konsultacji.

Jak to działa?

Rezerwujesz i opłacasz konsultację

Rezerwujesz konsultację w kalendarzu na stronie lub przez formularz na dole strony. Otrzymujesz dane do płatności. Dokonujesz płatności za usługę.

Research

Zbieram dane o Twojej firmie i sprzedaży, jaką prowadzisz. Przygotowuję się do spotkania z Tobą.

Pytania kontrolne

Przed konsultacją wysyłam Ci dodatkowe pytania, czasem proszę o dostępy (np. do zamkniętego portalu B2B). Analizuję Twoje odpowiedzi, sprawdzam konkurencję i/lub Twój sklep.

Spotkanie konsultacyjne

Spotykamy się online lub stacjonarnie (w moim biurze). Nie tracimy czasu na przedstawienie sytuacji. Od razu otrzymujesz konkretne informacje, wskazówki, pomysły na usługi, produkty, jak się wyróżnić itd. Jeśli spotkanie jest online, możemy je nagrać. Jeśli stacjonarnie, możesz robić zdjęcia tego, co rozpisuję na tablicy.

Współpraca

Konsultacja to 1 godzina spotkania, ale kilka godzin pracy dla mnie. Dlatego kosztuje więcej niż inne formy współpracy. Jeśli zdecydujesz się kontynuować współpracę, wybierz pakiety godzinowe lub umowę. Otrzymasz atrakcyjne warunki cenowe.

Zasady korzystania z usługi

 

 

Rodzaje konsultacji:

 

  • płatne,
  •  
  • bezpłatne.

 

Konsultacje (zasady ogólne):

 

  • forma spotkania: online lub stacjonarnie (w moim biurze),
  •  
  • zgodnie z umówionym terminem,
  •  
  • w zakresie tematów związanych z moją działalnością.

 

Bezpłatna konsultacja:

 

  • limitowana miesięcznie ilość spotkań,
  •  
  • czas spotkania: 60 minut,
  •  
  • dostępna raz w historii współpracy z klientem.

 

Jak umówić konsultację?

 

 

  • Skorzystaj z kalendarza online -> Umów konsultację.
  •  
  • Wybierz dogodny termin i zarezerwuj go.
  •  
  • Po rezerwacji otrzymasz instrukcję postępowania.
  •  
  • Opłać konsultację (płatność potwierdza rezerwację).

 

Nie pasuje Ci termin w kalendarzu?

 

Zapytaj o dostępność w innym terminie. Skorzystaj z formularza na dole strony, napisz e-mail lub zadzwoń.

 

Szczegółowe zasady świadczenia usług znajdziesz w Regulaminie.

 

Zanim skorzystasz z konsultacji, zapoznaj się z treścią Regulaminu.

Korzyści

arrow left arrow right

Otrzymujesz wsparcie z szerokiego zakresu u jednej osoby. Nie musisz korzystać z wielu konsultantów i próbować składać porady w całość. Nie musisz ponosić kosztów rekrutacji, wdrożenia i zatrudniać kilku pracowników. Płacisz za realną pomoc a nie godziny wysiedziane przy biurku.

Optymalizacja kosztowa

Optymalizacja kosztowa

UMÓW KONSULTACJĘ

Aby rozwiązać swój problem, nie musisz wiązać się umową doradczą, wykupować pakiety konsultacyjne czy 1-dniowe warsztaty za kilkanaście tysięcy złotych. Otrzymasz wartościową usługę już w 1 godzinę. Jeśli zechcesz, możesz zmienić formę współpracy. To jest Twoja decyzja.

Bez zobowiązań

Bez zobowiązań

UMÓW KONSULTACJĘ

W branży jest wielu doradców, na których klienci się zawiedli. Ty też? Na hasło "doradca" włącza Ci się czerwona lampka? Rozumiem Cię. Ja też lubię sprawdzić zanim wydam pieniądze. Tobie proponuję to samo. Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji. Poznaj mnie. Sprawdź, czy takiej wartości i jakości oczekujesz. Jestes na TAK? Zainwestuj we współpracę.

Sprawdzasz zanim zainwestujesz

Sprawdzasz zanim zainwestujesz

UMÓW KONSULTACJĘ

FORMY WSPÓŁPRACY I CENNIK

 

Pojedyncze konsultacje

 

Pojedyncze godziny konsultacyjne. Dostępność terminów spotkań zgodnie z kalendarzem. Płatność z góry na podstawie faktury VAT. Konsultacja odbywa się po zaksięgowaniu płatności.

 

 

Cennik

 

Pojedyncza godzina konsultacyjna (60 minut) - 500 zł netto + VAT

 

Cennik obowiązuje od 01.09.2023 r.

USŁUGI

arrow left arrow right

Pomogę w przygotowaniu strategii. Wykonam analizę biznesową firmy/obszaru i przekażę Ci rekomendacje zmian.

 

Pomogę uporządkować procesy w Twojej firmie. Wesprę w optymalizacji lub wyborze narzędzi IT. Przeszkolę Twój zespół, aby dostarczyć potrzebnej wiedzy i kompetencji.

DORADZTWO W B2B

DORADZTWO W B2B

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Prowadzę indywidualne warsztaty dla prezesów, dyrektorów i managerów.

 

Z warsztatów mogą skorzystać również osoby z branży e-commerce lub sprzedające usługi dla e-commerce, które chcą lepiej poznać wyzwania, problemy i potrzeby MŚP oraz specyfikę e-commerce B2B.

WARSZTATY INDYWIDUALNE

WARSZTATY INDYWIDUALNE

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Pomogę w przygotowaniu strategii, optymalizacji procesów przedsprzedażowych, sprzedażowego i obsługi posprzedażowej.

 

Wesprę w przygotowaniu sklepu, ścieżki zakupowej, treści na stronę, komunikacji kluczowych parametrów, funkcjonalności pod dany segment klientów itd.

 

DORADZTWO W B2C

DORADZTWO W B2C

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

REKOMENDACJE

arrow left arrow right

Jarosław Palarz
Właściciel sklepu Suen.pl

Współpraca z Panią Barbarą to sama przyjemność! Planowanie, rzeczowe i konstruktywne podejście, kreatywność, twórcze poszukiwanie rozwiązań, szybka reakcja na pojawiające się zmiany i doskonała komunikacja. Dzięki takim postawom nasz projekt posuwał się sprawnie do przodu.

Wojciech Glapa
Business Development Manager

dr Wojciech Lipski
Wykładowca UMCS, Prezes Polskiego Towarzystwa Logopedycznego

I worked with Barbara for couple of years. She was always prepared and very active and precise with providing requirements and context for the feature she needed. I felt like she understood very well customer needs, operational procedures and technical capabilities, hence delivering software for Barbara was much faster and easier.

Paweł Chyl
CEO Monogo Sp. z o.o. (e-Commerce Agency)

Maciej Stanusch
Założyciel Sovva S.A.

Anna Wikło
Marketing Manager, Project Manager

Piotr Siwiec
CEO AIQLABS Sp. z o.o.

Rafał Białota
Product Manager | Sales Force Automation for CPG industry

Kinga Badura
Social media, marketing, copywriting

Bartłomiej Makaruk
FMCG Solutions Advisor at Asseco Business Solutions S.A.
middle section background

BEZPŁATNA KONSULTACJA

Skorzystaj i zadaj dowolne pytanie związane z usługami, jakie świadczę.

 

Bezpłatna konsultacja służy sprawdzeniu, czy mogę Ci pomóc, jeśli sprawa, z którą przychodzisz, jest skomplikowana. To czas, w którym mogę poznać Twoje problemy, wyzwania i potrzeby. Jeśli nie będę Ci w stanie pomóc, od razu Cię o tym poinformuję.

 

Bezpłatna konsultacja przysługuje tylko raz w historii współpracy dla nowego klienta.

 

Chcesz skorzystać? Przejdź do strony z rezerwacją i wybierz z kalendarza termin z bezpłatną konsultacją .

BLOG

arrow left arrow right

Jak przeprowadzić analizę przedwdrożeniową w e-commerce B2B?

Czy wiesz, że prawidłowo przeprowadzona analiza przedwdrożeniowa może skrócić czas realizacji projektu nawet o 30% i zmniejszyć jego koszty o 20%? Tyle dokładają dostawcy, gdy prosisz o wycenę, ale nie precyzujesz, czego oczekujesz. Dla wielu przedsiębiorstw to różnica między sukcesem a porażką.   Analiza ta to fundament, na którym budujesz... więcej

6 błędów podczas wdrożenia e-commerce B2B

E-commerce B2B może być znakomitą drogą do zwiększenia obszaru Twojej działalności i otwarcia nowych kanałów sprzedaży bez potrzeby inwestowania milionów. Jednak droga ta jest usiana pułapkami, które mogą znacząco zwiększyć koszty i wpłynąć na efektywność wdrożenia. Z tego artykułu dowiesz się, jakie błędy popełniają przedsiębiorstwa na różnych etapach wprowadzania e-commerce... więcej

Wskaźniki w e-commerce

Wskaźniki w e-commerce to podstawa skutecznego działania. Dane pomagają podejmować decyzje biznesowe, doskonalić procesy oraz skalować sprzedaż. Aby coś poprawić, musisz to mierzyć. Aby odpowiednio reagować, musisz wiedzieć, w którym miejscu są problemy.   Ten artykuł to kompendium wiedzy – 29 wskaźników w 5 obszarach. Większość sprzedawców mierzy 1 lub... więcej
back to top icon