close menu icon

Konsultacje i doradztwo e-commerce: eksperckie wsparcie dla Twojego biznesu online

Konsultacje

subpage image

Stoisz w miejscu i nie wiesz, co dalej?

 

 

Prowadzisz biznes, ale nie masz klientów?

 

Masz dużo leadów, ale nie sprzedajesz?

 

Szukasz nieszablonowych sposobów promocji?

 

Nie wiesz, jak pokonać konkurencję?

 

Czy e-commerce jest dla Twojej firmy?

 

Jak zaangażować klientów do korzystania ze sklepu?

 

 

To dla Ciebie jest usługa pojedynczych konsultacji.

Jak to działa?

Rezerwujesz i opłacasz konsultację

Rezerwujesz konsultację w kalendarzu na stronie lub przez formularz na dole strony. Otrzymujesz dane do płatności. Dokonujesz płatności za usługę.

Research

Zbieram dane o Twojej firmie i sprzedaży, jaką prowadzisz. Przygotowuję się do spotkania z Tobą.

Pytania kontrolne

Przed konsultacją wysyłam Ci dodatkowe pytania, czasem proszę o dostępy (np. do zamkniętego portalu B2B). Analizuję Twoje odpowiedzi, sprawdzam konkurencję i/lub Twój sklep.

Spotkanie konsultacyjne

Spotykamy się online lub stacjonarnie (w moim biurze). Nie tracimy czasu na przedstawienie sytuacji. Od razu otrzymujesz konkretne informacje, wskazówki, pomysły na usługi, produkty, jak się wyróżnić itd. Jeśli spotkanie jest online, możemy je nagrać. Jeśli stacjonarnie, możesz robić zdjęcia tego, co rozpisuję na tablicy.

Współpraca

Konsultacja to 1 godzina spotkania, ale kilka godzin pracy dla mnie. Dlatego kosztuje więcej niż inne formy współpracy. Jeśli zdecydujesz się kontynuować współpracę, wybierz pakiety godzinowe lub umowę. Otrzymasz atrakcyjne warunki cenowe.

Zasady korzystania z usługi

 

 

Rodzaje konsultacji:

 

  • płatne,
  •  
  • bezpłatne.

 

Konsultacje (zasady ogólne):

 

  • forma spotkania: online lub stacjonarnie (w moim biurze),
  •  
  • zgodnie z umówionym terminem,
  •  
  • w zakresie tematów związanych z moją działalnością.

 

Bezpłatna konsultacja:

 

  • limitowana miesięcznie ilość spotkań,
  •  
  • czas spotkania: 60 minut,
  •  
  • dostępna raz w historii współpracy z klientem.

 

Jak umówić konsultację?

 

 

  • Skorzystaj z kalendarza online -> Umów konsultację.
  •  
  • Wybierz dogodny termin i zarezerwuj go.
  •  
  • Po rezerwacji otrzymasz instrukcję postępowania.
  •  
  • Opłać konsultację (płatność potwierdza rezerwację).

 

Nie pasuje Ci termin w kalendarzu?

 

Zapytaj o dostępność w innym terminie. Skorzystaj z formularza na dole strony, napisz e-mail lub zadzwoń.

 

Szczegółowe zasady świadczenia usług znajdziesz w Regulaminie.

 

Zanim skorzystasz z konsultacji, zapoznaj się z treścią Regulaminu.

Korzyści

Otrzymujesz wsparcie z szerokiego zakresu u jednej osoby. Nie musisz korzystać z wielu konsultantów i próbować składać porady w całość. Nie musisz ponosić kosztów rekrutacji, wdrożenia i zatrudniać kilku pracowników. Płacisz za realną pomoc a nie godziny wysiedziane przy biurku.

Optymalizacja kosztowa

Optymalizacja kosztowa

REZERWUJ TERMIN

Aby rozwiązać swój problem, nie musisz wiązać się umową doradczą, wykupować pakiety konsultacyjne czy 1-dniowe warsztaty za kilkanaście tysięcy złotych. Otrzymasz wartościową usługę już w 1 godzinę. Jeśli zechcesz, możesz zmienić formę współpracy. To jest Twoja decyzja.

Bez zobowiązań

Bez zobowiązań

REZERWUJ TERMIN

Nie wierzysz w "doradców"? Rozumiem Cię. Dlatego możesz mnie sprawdzić. Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji. Poznaj mnie. Sprawdź, czy takiej wartości i jakości oczekujesz. Jestes na TAK? Zainwestuj we współpracę.

Sprawdzasz zanim zainwestujesz

Sprawdzasz zanim zainwestujesz

REZERWUJ TERMIN

FORMY WSPÓŁPRACY I CENNIK

 

Pojedyncze konsultacje

 

Dostępność terminów spotkań zgodnie z kalendarzem. Płatność z góry na podstawie faktury VAT. Konsultacja odbywa się po zaksięgowaniu płatności.

 

 

Cennik

 

Pojedyncza godzina konsultacyjna (60 minut) - 500 zł netto + VAT

 

Cennik obowiązuje od 01.09.2023 r.

REKOMENDACJE

arrow left arrow right

Super warsztaty👍👍👍, przygotowanie i wiedza merytoryczna i praktyczna prowadzącej Barbary Tatar na najwyższym poziomie👌👌👌, ogromny plus za przedstawienie praktycznych aspektów przydatnych i niezbędnych w prowadzeniu biznesu, świetne materiały do praktycznego wykorzystania i wdrożenia w firmie, polecam z całego serca👍👍👍

Monika Szalak, Menadżer, TOP-DENT
[Źródło: Facebook]

Jarosław Palarz, Właściciel Suen.pl
[Źródło: Google Business Card]

Współpraca z Panią Barbarą to sama przyjemność! Planowanie, rzeczowe i konstruktywne podejście, kreatywność, twórcze poszukiwanie rozwiązań, szybka reakcja na pojawiające się zmiany i doskonała komunikacja. Dzięki takim postawom nasz projekt posuwał się sprawnie do przodu.

Wojciech Glapa, Business Development Manager
[Źródło: LinkedIn]

Basia „kupiła mnie” swoją wiedzą, profesjonalizmem, usystematyzowaniem, rzeczowością, wyznaczeniem drogi i szybką, jasną komunikacją. W końcu wiem, co mam robić. Zobaczyłam światełko w tunelu 😍 i nie są to światła pociągu 😉😂. Dziękuję Basiu 😘

Barbara Zdrojewska, Medical Tourism Center
[Źródło: WhatsApp]

Maciej Stanusch, Założyciel Sovva S.A.
[Źródło: LinkedIn]

Przygotowałaś te warsztaty perfekcyjnie, konkretne przykłady dopasowane do branży każdej z uczestniczek, ogrom wiedzy i pomysłów, tylko konkret bez lania wody jak to często bywa na tego typu szkoleniach. Ogromna wdzięczność dla Ciebie. Było fantastycznie. Wyszłam z tych warsztatów pełna pozytywnej energii i wiary, że wszystko może się udać.

Marzena Pawlikowska, Babeczka z sercem
[Źródło: Facebook]

Greg Wiosna, CEO, Growth Partner, Head of Digital Transformation
[Źródło: LinkedIn]

Piotr Siwiec, CEO AIQLABS Sp. z o.o.
[Źródło: LinkedIn]

I worked with Barbara for couple of years. She was always prepared and very active and precise with providing requirements and context for the feature she needed. I felt like she understood very well customer needs, operational procedures and technical capabilities, hence delivering software for Barbara was much faster and easier.

Paweł Chyl, CEO Monogo Sp. z o.o. (e-Commerce Agency)
[Źródło: LinkedIn]

dr Wojciech Lipski, Wykładowca UMCS, Prezes Polskiego Towarzystwa Logopedycznego
[Źródło: LinkedIn]

Anna Wikło, Marketing i Project Manager
[Źródło: LinkedIn]

Rafał Białota, Product Manager | Sales Force Automation for CPG industry
[Źródło: LinkedIn]

Kinga Badura, Social media, marketing, copywriting
[Źródło: LinkedIn]

Bartłomiej Makaruk, FMCG Solutions Advisor at Asseco Business Solutions S.A.
[Źródło: LinkedIn]
middle section background

BEZPŁATNA KONSULTACJA

Skorzystaj i zadaj dowolne pytanie związane z usługami, jakie świadczę.

 

Bezpłatna konsultacja służy sprawdzeniu, czy mogę Ci pomóc, jeśli sprawa, z którą przychodzisz, jest skomplikowana. To czas, w którym mogę poznać Twoje problemy, wyzwania i potrzeby. Jeśli nie będę Ci w stanie pomóc, od razu Cię o tym poinformuję.

 

Bezpłatna konsultacja przysługuje tylko raz w historii współpracy dla nowego klienta.

 

Chcesz skorzystać? Przejdź do strony z rezerwacją i wybierz z kalendarza termin z bezpłatną konsultacją .

BLOG

Najważniejsze trendy w e-commerce B2B na 2025 rok. Jak przygotować firmę na przyszłość?

E-commerce B2B przechodzi obecnie duże zmiany, które zmuszają firmy do dostosowywania się do nowych realiów rynku. Wzrost znaczenia technologii, potrzeba automatyzacji procesów czy rozwój handlu międzynarodowego to tylko niektóre z wyzwań, jakie czekają przedsiębiorstwa w najbliższych latach. W tym artykule omówię kluczowe trendy, które kształtują przyszłość sprzedaży B2B, takie jak... więcej

Jak stworzyć skuteczną strategię e-commerce i zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Słowo „strategia” jest obecnie używane przy każdej okazji i odmieniane przez wszystkie przypadki. Artykułów o różnych strategiach jest w Internecie mnóstwo. W większości z nich termin „strategia” jest mylony z „taktyką” lub „metodą”, a pomyłki te wprowadzają więcej zamieszania niż pożytku. Kiedy przychodzi do stworzenia strategii, to nadal nie wiesz,... więcej

Jak wybrać platformę e-commerce B2B? Lista rozwiązań dla e-commerce B2B

W projekcie e-commerce przychodzi taki moment, w którym firmy zastanawiają się, jaka platforma e-commerce będzie najlepsza do realizacji ich celów biznesowych. Wybór platformy e-commerce to niełatwe zadanie. Równie niełatwym jest wybór agencji IT, która dostarczy taką platformę. W tym artykule przeczytasz o platformach B2B dla sprzedawców początkujących w e-commerce, dla... więcej
back to top icon