close menu icon
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda

Profesjonalne usługi e-commerce: strategia, wdrożenia i konsultacje

ECOMMERCE

Usługi dla e-commerce

 

Przeczytaj o usługach dla firm planujących wdrożenie e-commerce B2B i działających sklepów internetowych B2C. Zarezerwuj bezpłatną konsultację.

Usługi dla e-commerce

arrow left arrow right

B2B

 

Sprawdzę, czy Twoja firma jest gotowa na e-commerce B2B. Przeprowadzę audyt w obszarach: strategicznym, operacyjnym, infrastrukturalnym i dostarczę Ci rekomendacje.

Analiza biznesowa

Analiza biznesowa

Dowiedz się więcej

B2C i B2B

 

Pomogę Ci ułożyć strategię e-commerce oraz wybrać właściwe rozwiązania, żeby Twoja firma nie musiała konkurować jedynie ceną.

Strategia e-commerce

Strategia e-commerce

Dowiedz się więcej

B2B

 

Przygotuję wymagania dla Twojego portalu B2B(2C). Wszystko Ci pokażę i wytłumaczę. Podejmiesz świadome decyzje.

Analiza przedwdrożeniowa

Analiza przedwdrożeniowa

Dowiedz się więcej

B2B

 

Prowadzę Twoją firmę przez projekt e-commerce od A do Z. Buduję razem z Tobą podstawy biznesu e-commerce. Nadzoruję projekt wdrożenia oprogramowania.

Wdrożenie e-commerce B2B

Wdrożenie e-commerce B2B

Dowiedz się więcej

B2C i B2B

 

Zanim zaczniesz inwestować w kampanie marketingowe, sprawdź, jak działa i wygląda Twój sklep. Nowa formuła audytu!!! Warsztat audytowy. Realne efekty w 30 dni!

Audyt sklepu (warsztaty)

Audyt sklepu (warsztaty)

Dowiedz się więcej

B2C i B2B

 

Rozwiązuję bieżące problemy, pomagam usunąć blokady sprzedażowe i służę Ci wsparciem, gdy potrzebujesz zweryfikować swoje pomysły i decyzje.

Konsultacje e-commerce

Konsultacje e-commerce

Dowiedz się więcej

REKOMENDACJE

arrow left arrow right

Greg Wiosna
CEO, Growth Partner, Head of Digital Transformation

Jarosław Palarz
Właściciel sklepu Suen.pl

Współpraca z Panią Barbarą to sama przyjemność! Planowanie, rzeczowe i konstruktywne podejście, kreatywność, twórcze poszukiwanie rozwiązań, szybka reakcja na pojawiające się zmiany i doskonała komunikacja. Dzięki takim postawom nasz projekt posuwał się sprawnie do przodu.

Wojciech Glapa
Business Development Manager

dr Wojciech Lipski
Wykładowca UMCS, Prezes Polskiego Towarzystwa Logopedycznego

I worked with Barbara for couple of years. She was always prepared and very active and precise with providing requirements and context for the feature she needed. I felt like she understood very well customer needs, operational procedures and technical capabilities, hence delivering software for Barbara was much faster and easier.

Paweł Chyl
CEO Monogo Sp. z o.o. (e-Commerce Agency)

Maciej Stanusch
Założyciel Sovva S.A.

Anna Wikło
Marketing Manager, Project Manager

Piotr Siwiec
CEO AIQLABS Sp. z o.o.

Rafał Białota
Product Manager | Sales Force Automation for CPG industry

Kinga Badura
Social media, marketing, copywriting

Bartłomiej Makaruk
FMCG Solutions Advisor at Asseco Business Solutions S.A.
middle section background

BEZPŁATNA KONSULTACJA

Skorzystaj i zadaj dowolne pytanie związane z usługami, jakie świadczę.

 

Bezpłatna konsultacja służy sprawdzeniu, czy mogę Ci pomóc, jeśli sprawa, z którą przychodzisz, jest skomplikowana. To czas, w którym mogę poznać Twoje problemy, wyzwania i potrzeby. Jeśli nie będę Ci w stanie pomóc, od razu Cię o tym poinformuję.

 

Bezpłatna konsultacja przysługuje tylko raz w historii współpracy dla nowego klienta.

 

Chcesz skorzystać? Przejdź do strony z rezerwacją i wybierz z kalendarza termin z bezpłatną konsultacją .

BLOG

arrow left arrow right

Jak stworzyć skuteczną strategię e-commerce i zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Słowo „strategia” jest obecnie używane przy każdej okazji i odmieniane przez wszystkie przypadki. Artykułów o różnych strategiach jest w Internecie mnóstwo. W większości z nich termin „strategia” jest mylony z „taktyką” lub „metodą”, a pomyłki te wprowadzają więcej zamieszania niż pożytku. Kiedy przychodzi do stworzenia strategii, to nadal nie wiesz,... więcej

Jak wybrać platformę e-commerce B2B? Lista rozwiązań dla e-commerce B2B

W projekcie e-commerce przychodzi taki moment, w którym firmy zastanawiają się, jaka platforma e-commerce będzie najlepsza do realizacji ich celów biznesowych. Wybór platformy e-commerce to niełatwe zadanie. Równie niełatwym jest wybór agencji IT, która dostarczy taką platformę. W tym artykule przeczytasz o platformach B2B dla sprzedawców początkujących w e-commerce, dla... więcej

Wskaźniki w e-commerce

Wskaźniki w e-commerce to podstawa skutecznego działania. Dane pomagają podejmować decyzje biznesowe, doskonalić procesy oraz skalować sprzedaż. Aby coś poprawić, musisz to mierzyć. Aby odpowiednio reagować, musisz wiedzieć, w którym miejscu są problemy.   Ten artykuł to kompendium wiedzy – 29 wskaźników w 5 obszarach. Większość sprzedawców mierzy 1 lub... więcej
back to top icon