close menu icon
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda

Specjalista, konsultant i doradca biznesowo-technologiczny e-commerce

O MNIE

subpage image

Układam biznesy. Buduję strategie, daję pomysły, planuję, poprawiam, uczę wyznaczania celów i mierzenia rezultatów, wnioskowania z danych. Prowadzę szkolenia oraz warsztaty grupowe dla firm i indywidualne dla managerów.

 

Audytuję firmy i sklepy internetowe. Analiza biznesowa, przedwdrożeniowa, warsztaty audytowe (nowość, tylko u mnie!).

 

Wdrażam sklepy internetowe. Prowadzę Cię od przygotowania firmy, przez współpracę z dostawcą IT, po uruchomienie sprzedaży.

 

W 1 zdaniu: Doradca biznesowo-technologiczny w sprzedaży tradycyjnej i e-commerce B2B.

JAK PRACUJĘ?

 

Project Management

 

Wdrożenie e-commerce B2B

Działam w roli Project Managera. Jestem cieniem lidera projektu po Twojej stronie. Rozpisuję harmonogram, planuję działania, sprawdzam wykonanie zadań, część z nich robię sama (np. analiza przedwdrożeniowa), negocjuję warunki z dostawcą, pilnuję ustaleń, testuję oprogramowanie, nadzoruję uruchomienie pilotażowe, wspieram Cię w kwestiach sprzedażowych, marketingowych i wdrożenia klientów.

 

Business Management

 

Analizy, warsztaty, szkolenia

Działam w roli doradcy biznesowego, analityka i trenera szkoleniowego. Układam Twój biznes na poziomie strategicznym. Szkolę Ciebie i/lub Twoich pracowników z zakresu sprzedaży, marketingu, wdrożenia e-commerce B2B. Prowadzę warsztaty audytowe sklepu internetowego, aby przygotować Twój sklep na sezon sprzedażowy.

Z KIM PRACUJĘ?

 

  • Z ludźmi zdecydowanymi na działanie – nie musisz się znać na wszystkim, ale musisz wiedzieć, po co to robisz. Nie będę Cię na siłę przekonywać do zmian.
  •  
  • Z decydentami – skracam czas i likwiduję „szumy” komunikacyjne.

 

Współpraca ze mną to edukacja przez działanie. Nie uzależniam Twojej firmy od siebie. Tworzę kompetencje w Twojej organizacji po to, aby pracownicy działali samodzielnie i brali odpowiedzialność za swoją pracę.

 

Działam z decydentami po to, aby osiągać efekty. Działam precyzyjnie i skutecznie w obszarach, które stanowią dla Ciebie największe wyzwanie.

Moje doświadczenie

doradztwo dla klientów MŚP

BARTADO Barbara Tatar. Doradca biznesowo-technologiczny.

 

Analiza biznesowa, strategia firmy, narzędzia IT, procesy. Audyt sklepu B2C/portalu B2B, skalowanie sprzedaży internetowej.

 

Wdrożenie e-commerce B2B - przygotowanie, analiza przedwdrożeniowa, wybór dostawcy i produktu, negocjacje, umowy, wdrożenie, QA Testy, zaangażowanie klientów, rozwój systemu.

sektor IT & e-commerce

Product Manager, Project Manager, Software Quality Assurance Tester oprogramowania e-commerce B2B i B2C (SaaS, out of the box & Enterprise) w Asseco Business Solutions S.A.

 

Współpraca z klientami MŚP i korporacyjnymi (Polska i zagranica).

 

Głównie branże techniczne (np. elektryczna, budowlana, automatyka, motoryzacja) oraz FMCG.

sektor finansowy

Sektor kredytów i pożyczek pozabankowych.


M.in. Sales Group Sp. z o.o., Open Finance S.A.


Marketing Manager, Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor Kluczowych Kontrahentów i Prezes w Kredyt Express S.A.

nauczyciel/wykładowca/redaktor naczelny

Nauczyciel języka polskiego w Katolickim Liceum i Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Sandomierzu.

 

Wykładowca akademicki na kierunku filologia polska na UMCS w Lublinie. Prowadzenie fakultetów przez 3 lata podczas studiów doktoranckich. Przedmioty: Publicystyka okresu pozytywizmu oraz Literatura pozytywizmu i Młodej Polski.

 

Założyciel i redaktor naczelny czasopisma naukowego Acta Humana, które po pierwszych dwóch numerach otrzymało w 2011 roku ogólnopolską nagrodę StRuNa w kategorii publikacja roku.

USŁUGI

arrow left arrow right

Pomogę w przygotowaniu strategii (patrz Strategie). Wykonam analizę biznesową firmy/obszaru i przekażę Ci rekomendacje zmian.

 

Pomogę uporządkować procesy w Twojej firmie. Wesprę w optymalizacji lub wyborze narzędzi IT. Przeszkolę Twój zespół, aby dostarczyć potrzebnej wiedzy i kompetencji.

DORADZTWO W B2B

DORADZTWO W B2B

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Pomogę w przygotowaniu strategii firmy, marki lub e-commerce, stworzeniu do nich strategii sprzedaży i marketingowej.

 

Wesprę w benchmarkingu, zbudowaniu wyróżników konkurencyjnych i komunikacji marki na stronie internetowej, w social mediach i własnym sklepie.

STRATEGIE

STRATEGIE

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Pomogę w przygotowaniu strategii (patrz Strategie), optymalizacji procesów przedsprzedażowych, sprzedażowego i obsługi posprzedażowej.

 

Wesprę w przygotowaniu sklepu, ścieżki zakupowej, treści na stronę, komunikacji kluczowych parametrów, funkcjonalności pod dany segment klientów itd.

 

DORADZTWO W B2C

DORADZTWO W B2C

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Zanim zaczniesz inwestować w kampanie marketingowe, sprawdź, jak wygląda Twój sklep, żeby nie tracić pieniędzy.

 

Inwestujesz w kampanie, ale osiągasz słabe efekty? Zanim obwinisz agencję, sprawdź, gdzie trafia Twój klient, co widzi i jak wygląda ścieżka zakupowa.

AUDYT SKLEPU

AUDYT SKLEPU

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Przed projektem wykonuję analizę biznesową, aby sprawdzić gotowość Twojej firmy do projektu.

 

W projekcie e-commerce pomagam w przygotowaniu strategii sprzedażowej i marketingowej, kartoteki produktowej i specyfikacji wymagań. Wspieram w wyborze dostawcy IT, wdrożeniu oprogramowania oraz zaangażowaniu klientów do korzystania z systemu.

WDROŻENIE E-COMMERCE B2B

WDROŻENIE E-COMMERCE B2B

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Prowadzę indywidualne warsztaty dla prezesów, dyrektorów i managerów.

 

Z warsztatów mogą skorzystać również osoby z branży e-commerce lub sprzedające usługi dla e-commerce, które chcą lepiej poznać wyzwania, problemy i potrzeby MŚP oraz specyfikę e-commerce B2B.

 

WARSZTATY INDYWIDUALNE

WARSZTATY INDYWIDUALNE

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

REKOMENDACJE

arrow left arrow right

Jarosław Palarz
Właściciel sklepu Suen.pl

Współpraca z Panią Barbarą to sama przyjemność! Planowanie, rzeczowe i konstruktywne podejście, kreatywność, twórcze poszukiwanie rozwiązań, szybka reakcja na pojawiające się zmiany i doskonała komunikacja. Dzięki takim postawom nasz projekt posuwał się sprawnie do przodu.

Wojciech Glapa
Business Development Manager

dr Wojciech Lipski
Wykładowca UMCS, Prezes Polskiego Towarzystwa Logopedycznego

I worked with Barbara for couple of years. She was always prepared and very active and precise with providing requirements and context for the feature she needed. I felt like she understood very well customer needs, operational procedures and technical capabilities, hence delivering software for Barbara was much faster and easier.

Paweł Chyl
CEO Monogo Sp. z o.o. (e-Commerce Agency)

Maciej Stanusch
Założyciel Sovva S.A.

Anna Wikło
Marketing Manager, Project Manager

Piotr Siwiec
CEO AIQLABS Sp. z o.o.

Rafał Białota
Product Manager | Sales Force Automation for CPG industry

Kinga Badura
Social media, marketing, copywriting

Bartłomiej Makaruk
FMCG Solutions Advisor at Asseco Business Solutions S.A.
middle section background

BEZPŁATNA KONSULTACJA

Skorzystaj i zadaj dowolne pytanie związane z usługami, jakie świadczę.

 

Bezpłatna konsultacja służy sprawdzeniu, czy mogę Ci pomóc, jeśli sprawa, z którą przychodzisz, jest skomplikowana. To czas, w którym mogę poznać Twoje problemy, wyzwania i potrzeby. Jeśli nie będę Ci w stanie pomóc, od razu Cię o tym poinformuję.

 

Bezpłatna konsultacja przysługuje tylko raz w historii współpracy dla nowego klienta.

 

Chcesz skorzystać? Przejdź do strony z rezerwacją i wybierz z kalendarza termin z bezpłatną konsultacją .

BLOG

arrow left arrow right

Jak przeprowadzić analizę przedwdrożeniową w e-commerce B2B?

Czy wiesz, że prawidłowo przeprowadzona analiza przedwdrożeniowa może skrócić czas realizacji projektu nawet o 30% i zmniejszyć jego koszty o 20%? Tyle dokładają dostawcy, gdy prosisz o wycenę, ale nie precyzujesz, czego oczekujesz. Dla wielu przedsiębiorstw to różnica między sukcesem a porażką.   Analiza ta to fundament, na którym budujesz... więcej

6 błędów podczas wdrożenia e-commerce B2B

E-commerce B2B może być znakomitą drogą do zwiększenia obszaru Twojej działalności i otwarcia nowych kanałów sprzedaży bez potrzeby inwestowania milionów. Jednak droga ta jest usiana pułapkami, które mogą znacząco zwiększyć koszty i wpłynąć na efektywność wdrożenia. Z tego artykułu dowiesz się, jakie błędy popełniają przedsiębiorstwa na różnych etapach wprowadzania e-commerce... więcej

Wskaźniki w e-commerce

Wskaźniki w e-commerce to podstawa skutecznego działania. Dane pomagają podejmować decyzje biznesowe, doskonalić procesy oraz skalować sprzedaż. Aby coś poprawić, musisz to mierzyć. Aby odpowiednio reagować, musisz wiedzieć, w którym miejscu są problemy.   Ten artykuł to kompendium wiedzy – 29 wskaźników w 5 obszarach. Większość sprzedawców mierzy 1 lub... więcej
back to top icon