close menu icon

Ekspert, doradca i konsultant biznesowy oraz e-commerce – o mnie i mojej misji wspierania biznesów

O MNIE

subpage image

Układam biznesy. Buduję strategie, daję pomysły, planuję, poprawiam, uczę wyznaczania celów i mierzenia rezultatów, wnioskowania z danych. Prowadzę szkolenia oraz warsztaty grupowe dla firm i indywidualne dla soloprzedsiębiorców, freelancerów i managerów.

 

Audytuję firmy i sklepy internetowe. Analiza biznesowa, przedwdrożeniowa, warsztaty audytowe (nowość, tylko u mnie!).

 

Wdrażam platformy e-commerce B2B. Prowadzę Cię od przygotowania firmy, przez współpracę z dostawcą IT, po uruchomienie sprzedaży.

JAK PRACUJĘ?

 

Project Management

 

Wdrożenie e-commerce B2B

Działam w roli Project Managera. Jestem cieniem lidera projektu po Twojej stronie. Rozpisuję harmonogram, planuję działania, sprawdzam wykonanie zadań, część z nich robię sama (np. analiza przedwdrożeniowa), negocjuję warunki z dostawcą, pilnuję ustaleń, testuję oprogramowanie, nadzoruję uruchomienie pilotażowe, wspieram Cię w kwestiach sprzedażowych, marketingowych i wdrożenia klientów.

 

Business Management

 

Analizy, warsztaty, szkolenia

Działam w roli doradcy biznesowego, analityka i trenera szkoleniowego. Układam Twój biznes na poziomie strategicznym. Szkolę Ciebie i/lub Twoich pracowników z zakresu sprzedaży, marketingu, wdrożenia e-commerce B2B. Prowadzę warsztaty audytowe sklepu internetowego, aby przygotować Twój sklep na sezon sprzedażowy.

Z KIM PRACUJĘ?

 

  • Z ludźmi zdecydowanymi na działanie – nie musisz się znać na wszystkim, ale musisz wiedzieć, po co to robisz. Nie będę Cię na siłę przekonywać do zmian.
  •  
  • Z decydentami – skracam czas i likwiduję „szumy” komunikacyjne.

 

Współpraca ze mną to edukacja przez działanie. Nie uzależniam Twojej firmy od siebie. Tworzę kompetencje w Twojej organizacji po to, aby pracownicy działali samodzielnie i brali odpowiedzialność za swoją pracę.

 

Działam z decydentami po to, aby osiągać efekty. Działam precyzyjnie i skutecznie w obszarach, które stanowią dla Ciebie największe wyzwanie.

Moje doświadczenie

doradztwo dla klientów MŚP

BARTADO Barbara Tatar. Doradca biznesowo-technologiczny.

 

Analiza biznesowa, strategia firmy, narzędzia IT, procesy. Audyt sklepu B2C/portalu B2B, skalowanie sprzedaży internetowej.

 

Wdrożenie e-commerce B2B - przygotowanie, analiza przedwdrożeniowa, wybór dostawcy i produktu, negocjacje, umowy, wdrożenie, QA Testy, zaangażowanie klientów, rozwój systemu.

sektor IT & e-commerce

Product Manager, Project Manager, Software Quality Assurance Tester oprogramowania e-commerce B2B i B2C (SaaS, out of the box & Enterprise) w Asseco Business Solutions S.A.

 

Współpraca z klientami MŚP i korporacyjnymi (Polska i zagranica).

 

Głównie branże techniczne (np. elektryczna, budowlana, automatyka, motoryzacja) oraz FMCG.

sektor finansowy

Sektor kredytów i pożyczek pozabankowych.


M.in. Sales Group Sp. z o.o., Open Finance S.A.


Marketing Manager, Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor Kluczowych Kontrahentów i Prezes w Kredyt Express S.A.

nauczyciel/wykładowca/redaktor naczelny

Nauczyciel języka polskiego w Katolickim Liceum i Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Sandomierzu.

 

Wykładowca akademicki na kierunku filologia polska na UMCS w Lublinie. Prowadzenie fakultetów przez 3 lata podczas studiów doktoranckich. Przedmioty: Publicystyka okresu pozytywizmu oraz Literatura pozytywizmu i Młodej Polski.

 

Założyciel i redaktor naczelny czasopisma naukowego Acta Humana, które po pierwszych dwóch numerach otrzymało w 2011 roku ogólnopolską nagrodę StRuNa w kategorii publikacja roku.

 

Link do cyfrowego poświadczenia certyfikatu: Elephant AI PRO.

Projekt wykonany na zaliczenie kursu otrzymał wyróżnienie "The most creative idea" w kategorii "E-commerce".

 

 

Link do cyfrowego poświadczenia certyfikatu: Agile PM Foudation.

 

 

Poznajmy się! Zapytaj, jak mogę Ci pomóc

REKOMENDACJE

arrow left arrow right

Super warsztaty👍👍👍, przygotowanie i wiedza merytoryczna i praktyczna prowadzącej Barbary Tatar na najwyższym poziomie👌👌👌, ogromny plus za przedstawienie praktycznych aspektów przydatnych i niezbędnych w prowadzeniu biznesu, świetne materiały do praktycznego wykorzystania i wdrożenia w firmie, polecam z całego serca👍👍👍

Monika Szalak, Menadżer, TOP-DENT
[Źródło: Facebook]

Jarosław Palarz, Właściciel Suen.pl
[Źródło: Google Business Card]

Współpraca z Panią Barbarą to sama przyjemność! Planowanie, rzeczowe i konstruktywne podejście, kreatywność, twórcze poszukiwanie rozwiązań, szybka reakcja na pojawiające się zmiany i doskonała komunikacja. Dzięki takim postawom nasz projekt posuwał się sprawnie do przodu.

Wojciech Glapa, Business Development Manager
[Źródło: LinkedIn]

Basia „kupiła mnie” swoją wiedzą, profesjonalizmem, usystematyzowaniem, rzeczowością, wyznaczeniem drogi i szybką, jasną komunikacją. W końcu wiem, co mam robić. Zobaczyłam światełko w tunelu 😍 i nie są to światła pociągu 😉😂. Dziękuję Basiu 😘

Barbara Zdrojewska, Medical Tourism Center
[Źródło: WhatsApp]

Maciej Stanusch, Założyciel Sovva S.A.
[Źródło: LinkedIn]

Przygotowałaś te warsztaty perfekcyjnie, konkretne przykłady dopasowane do branży każdej z uczestniczek, ogrom wiedzy i pomysłów, tylko konkret bez lania wody jak to często bywa na tego typu szkoleniach. Ogromna wdzięczność dla Ciebie. Było fantastycznie. Wyszłam z tych warsztatów pełna pozytywnej energii i wiary, że wszystko może się udać.

Marzena Pawlikowska, Babeczka z sercem
[Źródło: Facebook]

Greg Wiosna, CEO, Growth Partner, Head of Digital Transformation
[Źródło: LinkedIn]

Piotr Siwiec, CEO AIQLABS Sp. z o.o.
[Źródło: LinkedIn]

I worked with Barbara for couple of years. She was always prepared and very active and precise with providing requirements and context for the feature she needed. I felt like she understood very well customer needs, operational procedures and technical capabilities, hence delivering software for Barbara was much faster and easier.

Paweł Chyl, CEO Monogo Sp. z o.o. (e-Commerce Agency)
[Źródło: LinkedIn]

dr Wojciech Lipski, Wykładowca UMCS, Prezes Polskiego Towarzystwa Logopedycznego
[Źródło: LinkedIn]

Anna Wikło, Marketing i Project Manager
[Źródło: LinkedIn]

Rafał Białota, Product Manager | Sales Force Automation for CPG industry
[Źródło: LinkedIn]

Kinga Badura, Social media, marketing, copywriting
[Źródło: LinkedIn]

Bartłomiej Makaruk, FMCG Solutions Advisor at Asseco Business Solutions S.A.
[Źródło: LinkedIn]
middle section background

BEZPŁATNA KONSULTACJA

Skorzystaj i zadaj dowolne pytanie związane z usługami, jakie świadczę.

 

Bezpłatna konsultacja służy sprawdzeniu, czy mogę Ci pomóc, jeśli sprawa, z którą przychodzisz, jest skomplikowana. To czas, w którym mogę poznać Twoje problemy, wyzwania i potrzeby. Jeśli nie będę Ci w stanie pomóc, od razu Cię o tym poinformuję.

 

Bezpłatna konsultacja przysługuje tylko raz w historii współpracy dla nowego klienta.

 

Chcesz skorzystać? Przejdź do strony z rezerwacją i wybierz z kalendarza termin z bezpłatną konsultacją .

BLOG

Najważniejsze trendy w e-commerce B2B na 2025 rok. Jak przygotować firmę na przyszłość?

E-commerce B2B przechodzi obecnie duże zmiany, które zmuszają firmy do dostosowywania się do nowych realiów rynku. Wzrost znaczenia technologii, potrzeba automatyzacji procesów czy rozwój handlu międzynarodowego to tylko niektóre z wyzwań, jakie czekają przedsiębiorstwa w najbliższych latach. W tym artykule omówię kluczowe trendy, które kształtują przyszłość sprzedaży B2B, takie jak... więcej

Jak stworzyć skuteczną strategię e-commerce i zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Słowo „strategia” jest obecnie używane przy każdej okazji i odmieniane przez wszystkie przypadki. Artykułów o różnych strategiach jest w Internecie mnóstwo. W większości z nich termin „strategia” jest mylony z „taktyką” lub „metodą”, a pomyłki te wprowadzają więcej zamieszania niż pożytku. Kiedy przychodzi do stworzenia strategii, to nadal nie wiesz,... więcej

Jak wybrać platformę e-commerce B2B? Lista rozwiązań dla e-commerce B2B

W projekcie e-commerce przychodzi taki moment, w którym firmy zastanawiają się, jaka platforma e-commerce będzie najlepsza do realizacji ich celów biznesowych. Wybór platformy e-commerce to niełatwe zadanie. Równie niełatwym jest wybór agencji IT, która dostarczy taką platformę. W tym artykule przeczytasz o platformach B2B dla sprzedawców początkujących w e-commerce, dla... więcej
back to top icon