close menu icon
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda

Konsulting i doradztwo wdrożenia e-commerce B2B

Wdrożenie e-commerce B2B

subpage image

Jeśli myślisz o rozpoczęciu sprzedaży przez Internet, ale masz mnóstwo obaw i pytań, to jesteś we właściwym miejscu.

 

Pomogłam wielu firmom:

 

  • przygotować się do wdrożenia e-commerce,
  • zbudować wymagania wobec systemu,
  • skonfigurować oprogramowanie zgodnie ze strategią czy zasadami UX i UI,
  • polepszyć płynność finansową,
  • zbudować dedykowane moduły oraz programy lojalnościowe dla zaangażowania klientów.

ZAKRES WSPARCIA

Full opcja lub wybór

Mogę wspierać Cię przez cały czas wdrożenia projektu e-commerce lub w wybranym zakresie. Poniżej opisałam poszczególne usługi na kolejnych etapach projektu. Mogę wejść w projekt jako jeden z jego uczestników i uzupełnić kompetencje, których nie masz w firmie lub pozostać z boku jako doradca w całym procesie.

Analiza biznesowa

Wykonuję audyt firmy, podczas którego sprawdzam, czy Twoja firma jest gotowa na wdrożenie e-commerce. Badam 3 obszary: strategizny, operacyjny i infrastrukturalny. Wynikiem analizy biznesowej są rekomendacje w zakresie przygotowania do wdrożenia.

Koordynacja projektu

Nadzoruję przebieg projektu e-commerce w Twojej firmie. Jeśli trzeba, w początkowej fazie zastępuję managera projektu. Przekazuję wiedzę Twoim pracownikom, aby nie uzależniać ode mnie Twojej firmy.

Analiza przedwdrożeniowa

To przygotwanie wymagań funkcjonalnych, integracyjnych oraz biznesowych Twojego projektu. Dokument jest podstawą wyceny systemu oraz przygotowania harmonogramu wdrożenia przez dostawcę IT.

Wybór i negocjacje z dostawcą

Wspieram w wyborze rozwiązania oraz dostawcy. Pomagam w negocjacjach oraz weryfikacji zapisów umownych, w celu zabezpieczenia Twojego biznesu. Sprawdzam harmonogram wdrożenia IT oraz projektu e-commerce wewnątrz Twojej firmy.

Nadzór nad wdrożeniem systemu

Czuwam nad prawidłowym wdrożeniem systemu, terminową realizacją zgłoszeń, testami, fazą pilota oraz uruchomieniem. Wspieram w zbudowaniu prawidłowej ścieżki zakupowej, strategii podwyższania wartości koszyka, konfiguracji optymalnego i intuicyjnego wyglądu platformy B2B, zaangażowaniu klientów końcowych.

Wsparcie po uruchomieniu

Pomagam w rozwoju systemu, analityki, optymaliacji działań w portalu oraz wdrożeniu procesów sprzedażowych, marketingowych czy logistycznych.

FORMY WSPÓŁPRACY I CENNIK

 

Kontrakt wdrożeniowy:

 

  • umowa współpracy na określony czas,
  •  
  • przedmiot umowy: do uzgodnienia, w zakresie świadczonych usług,
  •  
  • liczba godzin dostępności w miesiącu: do uzgodnienia (od 30h),
  •  
  • ilość dni stacjonarnie: do uzgodnienia,
  •  
  • płatność: na podstawie faktury VAT, termin 7 dni, po każdym miesiącu.

 

 

Pakiety godzinowe:

 

  • 24h - praca projektowa zdalnie + spotkania stacjonarne.
  •  
  • 32h - praca projektowa zdalnie + spotkania stacjonarne.

 

Płatność:

 

  • z umową - płatne z dołu, faktura VAT, termin 7 dni.
  •  

Rozliczenie ryczałtowe. Godziny niewykorzystane w jednym miesiącu nie przechodzą na kolejny.

 

 

Umowa na analizę biznesową/przedwdrożeniową:

 

  • umowa współpracy (o dzieło) na określony czas,
  •  
  • liczba godzin dostępności w miesiącu: do uzgodnienia,
  •  
  • płatność: na podstawie faktury VAT, termin 7 dni, w transzach, po każdym miesiącu,
  •  
  • dokument (efekt analizy): po każdym miesiącu, do 5-go dnia kolejnego miesiąca,
  •  
  • majątkowe prawa autorskie: przekazane na rzecz klienta,
  •  
  • ilość dni stacjonarnie: do uzgodnienia.

 

 

Cennik

 

Kontrakt wdrożeniowy - wynagrodzenie miesięczne uzależnione od wielu zmiennych, najczęściej ok. 11 500 zł netto + VAT

Analiza biznesowa/przedwdrożeniowa - cena uzależniona od zakresu analizy, w rynkowej cenie audytów/analiz

Pakiety godzinowe - stawka za godzinę od 290 zł netto + VAT

 

Cennik obowiązuje od 01.09.2023 r.

 

OBAWY PRZED E-COMMERCE B2B

 

Zanim wprowadzisz w swojej firmie sprzedaż online do partnerów biznesowych zadajesz sobie wiele pytań. Jeśli przynajmniej w 3 punktach trafiłam w Twoje obawy, to jesteś w dobrym miejscu, aby uzyskać pomoc i wsparcie.

 

  • Nie znamy się na handlu online.
  •  
  • Nie posiadamy specjalistów w tym zakresie.
  •  
  • Czy nasze produkty można sprzedawać online? To nie dla naszej branży.
  •  
  • Czy pod względem danych jesteśmy gotowi na wejście w e-commerce?
  •  
  • W jaki sposób zmienić procesy, aby sprostać wymaganiom e-commerce?
  •  
  • Ile nowych systemów i integracji trzeba wdrożyć?
  •  
  • Ile to będzie trwać i kosztować?
  •  
  • Jak sprzedawać przez Internet produkty sprzedawane konsultingowo?
  •  
  • Czy klienci będą chcieli korzystać z portalu, w którym sami muszą wykonać to, co teraz robią za nich inni?
  •  
  • Jak pracownicy zareagują na taką zmianę?
  •  
  • Czy handlowcy będą wspierać taką inicjatywę?
  •  
  • Jak określić wymagania systemu, jeśli to nasz pierwszy raz z e-commerce? Skąd mieć pewność, że dobrze wybierzemy?
  •  
  • W jaki sposób pozyskamy nowych klientów? Nie znamy się za dobrze na marketingu internetowym.
  •  
  • Kogo mogę zapytać, jak taki projekt przeprowadzić, od czego w ogóle zacząć?

REKOMENDACJE

arrow left arrow right

Jarosław Palarz
Właściciel sklepu Suen.pl

Współpraca z Panią Barbarą to sama przyjemność! Planowanie, rzeczowe i konstruktywne podejście, kreatywność, twórcze poszukiwanie rozwiązań, szybka reakcja na pojawiające się zmiany i doskonała komunikacja. Dzięki takim postawom nasz projekt posuwał się sprawnie do przodu.

Wojciech Glapa
Business Development Manager

dr Wojciech Lipski
Wykładowca UMCS, Prezes Polskiego Towarzystwa Logopedycznego

I worked with Barbara for couple of years. She was always prepared and very active and precise with providing requirements and context for the feature she needed. I felt like she understood very well customer needs, operational procedures and technical capabilities, hence delivering software for Barbara was much faster and easier.

Paweł Chyl
CEO Monogo Sp. z o.o. (e-Commerce Agency)

Maciej Stanusch
Założyciel Sovva S.A.

Anna Wikło
Marketing Manager, Project Manager

Piotr Siwiec
CEO AIQLABS Sp. z o.o.

Rafał Białota
Product Manager | Sales Force Automation for CPG industry

Kinga Badura
Social media, marketing, copywriting

Bartłomiej Makaruk
FMCG Solutions Advisor at Asseco Business Solutions S.A.
middle section background

BEZPŁATNA KONSULTACJA

Skorzystaj i zadaj dowolne pytanie związane z usługami, jakie świadczę.

 

Bezpłatna konsultacja służy sprawdzeniu, czy mogę Ci pomóc, jeśli sprawa, z którą przychodzisz, jest skomplikowana. To czas, w którym mogę poznać Twoje problemy, wyzwania i potrzeby. Jeśli nie będę Ci w stanie pomóc, od razu Cię o tym poinformuję.

 

Bezpłatna konsultacja przysługuje tylko raz w historii współpracy dla nowego klienta.

 

Chcesz skorzystać? Przejdź do strony z rezerwacją i wybierz z kalendarza termin z bezpłatną konsultacją .

BLOG

arrow left arrow right

Jak przeprowadzić analizę przedwdrożeniową w e-commerce B2B?

Czy wiesz, że prawidłowo przeprowadzona analiza przedwdrożeniowa może skrócić czas realizacji projektu nawet o 30% i zmniejszyć jego koszty o 20%? Tyle dokładają dostawcy, gdy prosisz o wycenę, ale nie precyzujesz, czego oczekujesz. Dla wielu przedsiębiorstw to różnica między sukcesem a porażką.   Analiza ta to fundament, na którym budujesz... więcej

6 błędów podczas wdrożenia e-commerce B2B

E-commerce B2B może być znakomitą drogą do zwiększenia obszaru Twojej działalności i otwarcia nowych kanałów sprzedaży bez potrzeby inwestowania milionów. Jednak droga ta jest usiana pułapkami, które mogą znacząco zwiększyć koszty i wpłynąć na efektywność wdrożenia. Z tego artykułu dowiesz się, jakie błędy popełniają przedsiębiorstwa na różnych etapach wprowadzania e-commerce... więcej

Wskaźniki w e-commerce

Wskaźniki w e-commerce to podstawa skutecznego działania. Dane pomagają podejmować decyzje biznesowe, doskonalić procesy oraz skalować sprzedaż. Aby coś poprawić, musisz to mierzyć. Aby odpowiednio reagować, musisz wiedzieć, w którym miejscu są problemy.   Ten artykuł to kompendium wiedzy – 29 wskaźników w 5 obszarach. Większość sprzedawców mierzy 1 lub... więcej
back to top icon