close menu icon
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda

Audyt sklepu internetowego w formie warsztatów dla właścicieli sklepów i ich pracowników

Audyt sklepu (warsztaty)

subpage image

Tylko u mnie audyt sklepu w formie warsztatów

 

Czy Ty też uważasz, że audyt sklepu powinien kosztować mniej, bo wiele rzeczy możesz zrobić samodzielnie? Przygotowałam dla Ciebie formułę audytu, jakiej nie ma na rynku!

 

Moja wiedza + Twoja praca = Warsztaty audytowe!

 

  • 1 miesiąc pracy
  • 10 godzin spotkań online
  • 4 obszary audytu
  • bez dokumentu, który rzucisz na półkę
  • nie za miliony monet

Co ten warsztat zmieni?

 

 

  • Zlikwidujemy problemy powodujące największe szkody.
  •  
  • Wyeksponujemy Twoje wyróżniki i mocne strony sklepu.
  •  
  • Podniesiemy zaufanie do zakupów w Twoim sklepie.
  •  
  • Usuniemy blockery sprzedażowe.
  •  
  • Zadbamy o przyjazną ścieżkę zakupową.
  •  
  • Zamienimy porzucone koszyki na zamówienia o większej wartości.
  •  
  • Poprawimy wygląd sklepu.
  •  
  • Zawiększymy poczucie bezpieczeństwa klientów.

 

Wraz z warsztatem zyskasz nieograniczony czasowo dostęp do nagrań spotkań audytowych.

Komu ten warsztat pozwoli osiągnąć najlepsze efekty?

 

 

Warsztaty audytowe są dedykowane właścicielom sklepów, którzy:

 

  • chcą od razu zobaczyć efekty audytu,
  •  
  • wolą sami wykonać zmiany i obniżyć ich koszt,
  •  
  • poświęcą miesiąc na działania naprawcze,
  •  
  • lubią mieć kontrolę nad swoim biznesem.

 

 

subpage image

W 30 dni do sukcesu, czyli jak przebiega audyt?

 

 

  • Krok 1: analizuję dany obszar,
  •  
  • Krok 2: spotykamy się online na 2 godziny (spotkanie może być nagrywane),
  •  
  • Krok 3: dostajesz wytyczne do wprowadzenia,
  •  
  • Krok 4: pracujesz przez tydzień nad danym obszarem,
  •  
  • Krok 5: powtarzamy cykl z kolejnym obszarem.

 

Masz 2 dodatkowe godziny na dopytanie o dowolne rzeczy związane z audytem sklepu.

subpage image

4 obszary audytu

 

  • technikalia - sprawdzamy, czy nie ma blokerów zakupowych związanych z tym, że Twój sklep działa zbyt wolno lub jakieś funkcjonalności w nim nie działają,
  •  
  • strategie - analizuję Twoją strategię sprzedaży, marketingu, podnoszenia wartości koszyka i pokazuję, co i jak zmienić, żeby zwiększyć zyski. To, jak wygląda sklep, co w nim zakomunikować, jakie funkcjonalności są potrzebne itd. zależy od wielu rzeczy, które składają się na strategię e-commerce. ***Uznaję, że masz taką strategię i na niej pracujemy. Jeśli jej nie masz, napisz mi o tym i zanim zaczniemy audyt sklepu, popracujmy nad strategią.
  •  
  • ścieżka zakupowa - układamy ścieżki zakupowe dla Twojej grupy docelowej, zasypuję Cię toną pomysłów z realizacji, które się sprawdziły. Dostosowujemy je do możliwości oprogramowania, z którego korzystasz,
  •  
  • wygląd sklepu - zwiększamy zaufanie do Twojego sklepu, bo klienci kupują oczami i oceniają Twój sklep w ciągu pierwszych 3 sekund. Wygląd dostosowujemy do strategii i ścieżki zakupowej.

REALNE EFEKTY W 30 DNI!

 

Warsztat audytowy to konkretny plan działania, który zmotywuje Cię do regularnej pracy nad własnym sklepem internetowym. Nie marnuj czasu! Przygotuj się na piki sprzedażowe. Skorzystaj z praktycznych wskazówek doświadczonego konsultanta e-commerce i postaw na sprawdzone rozwiązania.

subpage image

Dlaczego ja?

 

 

Zajmuję się e-commerce od prawie 7 lat.

 

Pracowałam w Asseco Business Solutions S.A. jako Tester oraz Product Manager oprogramowania e-commerce. Moim zadaniem było rozwijanie produktu zgodnie z obowiązującymi i bieżącymi zasadami i praktykami branżowymi.

 

Współpracowałam z klientami przy konfiguracji i optymalizacji ich sklepów. Na żywym organizmie widziałam, jak niewielkie modyfikacje konfiguracyjne przynoszą ogromne zmiany biznesowe.

 

Wyróżnia mnie to, że nie koncentruję się wyłącznie na aspektach technicznych. Pracuję w sprzedaży od 17 lat. Nie patrzę na sklepy internetowe jak na narzędzie, ale biznes. Dlatego podczas warsztatów audytowych pracujemy ze strategią Twojego e-commerce.

subpage image

W tej cenie otrzymujesz:

 

 

  • Analizę 4 kluczowych dla sprzedaży online obszarów.
  •  
  • 8 godzin spotkań warsztatowych.
  •  
  • Nagrania spotkań z wytycznymi do optymalizacji.
  •  
  • 2 dodatkowe godziny konsultacji.
  •  
  • Audyt narzędzia.
  •  
  • Doradztwo biznesowe.

Najczęściej zadawane pytania

 

 

1. Czy jeśli nie mogę wziąć udziału w którymś spotkaniu, to ono przepada?

 

Nie. Warsztaty mają na celu regularną pracę, ale jeśli z powodów losowych nie możesz wziąć udziału w spotkaniu, to otrzymasz ode mnie nagranie z omówieniem tego, co należy zmienić. Dzięki temu nic nie stracisz i nadal możesz się wyrobić ze zmianami w 30 dni.

 

2. Na jak długo zyskuję dostęp do nagranych materiałów?

 

Materiały są dedykowane. Nagrywam je, poruszając się po Twoim sklepie. Otrzymujesz nagranie na własność bez limitu czasowego dostępu. Możesz wielokrotnie wracać do nagrania i z niego korzystać.

 

3. Czy udział w spotkaniu może wziąć tylko 1 osoba z firmy czy więcej?

 

Najbardziej optymalna jest praca 1 na 1. Rozumiem jednak, że podczas audytu będą poruszane kwestie z różnych obszarów kompetencyjnych i możesz chcieć przyjść w kilka osób. Dopuszczam taką opcję. Poinformuj mnie o tym przed spotkaniem.

 

4. Czy poradzę sobie sam/a ze wszystkimi zmianami, które trzeba wykonać?

 

W zależności od Twoich kompetencji oraz oprogramowania sklepu, możesz potrzebować wsparcia wykwalifikowanego pracownika lub dostawcy/agencji IT. To bardzo indywidualna kwestia.

 

5. Czy istnieje możliwość poszerzenia audytu lub dokupienia dodatkowych godzin konsultacji?

 

Czas przewidziany w warsztatach jest optymalny na wykonanie zadania. Jeśli będziesz potrzebować omówienia dodatkowych aspektów działania sklepu lub więcej godzin konsultacji, istnieje możliwość indywidualnej wyceny usługi.

 

6. Mam inne pytanie. Co zrobić?

 

Skorzystaj z formularza na dole strony, napisz na adres: barbara@etatar.pl lub zadzwoń pod numer (+48) 514 78 58 70 (poniedziałek - piątek od 08.00 do 16.00).

back to top icon