close menu icon
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda

Konsulting i doradztwo w e-commerce B2B i B2C

ehandel

Jak przeprowadzić analizę przedwdrożeniową w e-commerce B2B?

Czy wiesz, że prawidłowo przeprowadzona analiza przedwdrożeniowa może skrócić czas realizacji projektu nawet o 30% i zmniejszyć jego koszty o 20%? Tyle dokładają dostawcy, gdy prosisz o wycenę, ale nie precyzujesz, czego oczekujesz. Dla wielu przedsiębiorstw to różnica między sukcesem a porażką.   Analiza ta to fundament, na którym budujesz... więcej

Optymalizacja e-sklepu a wyniki sprzedażowe

W dobie transformacji cyfrowej, kiedy zakupy online stają się normą, optymalizacja e-sklepu przekłada się bezpośrednio na wyniki sprzedażowe. Zrozumienie i implementacja kluczowych aspektów optymalizacji może znacząco wpłynąć na sukces Twojego biznesu e-commerce. W tym artykule omawiam cztery główne obszary związane z optymalizacją e-sklepu: funkcjonalne, strategiczne, operacyjne oraz analityczne. Każdy z... więcej

Sklep czy marketplace?

Dyskusje na ten temat są jak spory, co było pierwsze – kura czy jajko? Bo ta dyskusja to najczęściej nie spór „być albo nie być”, tylko pytanie, kiedy? Co na początek, a co w drugiej kolejności? Każda z opcji – sklep czy marketplace – ma swoje zalety i wady. Każda... więcej

Dynamic pricing - manipulacja i dyskryminacja czy prawa rynku?

W dzisiejszym artykule przeczytasz o tym, na czym polega ta funkcjonalność, jakie ma zalety i wady dla sprzedawców oraz klientów.   Personalizacja to jedno z haseł przewodnich i trendów w e-commerce. Na znaczeniu zyskała szczególnie po 2020 roku. W tym czasie sprzedaż przez Internet wystrzeliła w górę. Jednocześnie klienci zderzyli... więcej

Czym różni się portal sprzedażowy B2B od sklepu internetowego B2C?

Miesiąc temu w trakcie webinaru, którego byłam uczestnikiem, usłyszałam odpowiedź na pytanie o różnicę między „sklepem” B2B a B2C. Brzmiała tak: „w B2B kupuje się na fakturę”. To nieprawda.   Oczywiście przedsiębiorca potrzebuje faktury za zakupy. Ale nie różnicuje go to od konsumenta. Przedsiębiorca dokonuje zakupów konsumenckich i hurtowych. Z... więcej

Jak zmniejszyć liczbę zwrotów w sklepie internetowym?

Zwroty w e-commerce to zmora wielu sklepów, szczególnie sprzedających w modelu B2C. Skala zwrotów jest różna i zależy od branży, specyfiki produktów, dokładności i zakresu danych na stronie produktu, formy płatności lub dostawy sprzyjającej zwrotom czy po prostu od uwarunkowań psychologicznych klientów.   Z tego artykułu dowiesz się: Czy zwrot... więcej

Moja historia zawodowa

Nazwy stanowisk ani wypisany w punktach zakres obowiązków często nie oddają dobrze tego, co robiliśmy zawodowo, jakie posiadamy umiejętności i co osiągnęliśmy. Tak jest w moim przypadku. I choć dzisiaj nie startuję w rekrutacjach, to chcę, żeby moi klienci mogli mnie lepiej poznać. A skoro mam swoją przestrzeń, w której... więcej
back to top icon