Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda
Wdrożenia e-commerce B2B | Warsztaty sprzedażowe i marketingowe | Doradztwo B2B i B2C
ehandelwpraktyce
Jak stworzyć skuteczną strategię e-commerce i zwiększyć sprzedaż w e-commerce?
Słowo „strategia” jest obecnie używane przy każdej okazji i odmieniane przez wszystkie przypadki. Artykułów o różnych strategiach jest w Internecie mnóstwo. W większości z nich termin „strategia” jest mylony z „taktyką” lub „metodą”, a pomyłki te wprowadzają więcej zamieszania niż pożytku. Kiedy przychodzi do stworzenia strategii, to nadal nie wiesz,...
więcej
Jak wybrać platformę e-commerce B2B? Lista rozwiązań dla e-commerce B2B
W projekcie e-commerce przychodzi taki moment, w którym firmy zastanawiają się, jaka platforma e-commerce będzie najlepsza do realizacji ich celów biznesowych. Wybór platformy e-commerce to niełatwe zadanie. Równie niełatwym jest wybór agencji IT, która dostarczy taką platformę. W tym artykule przeczytasz o platformach B2B dla sprzedawców początkujących w e-commerce, dla...
więcej
Analizy w projektach IT - wdrożenie e-commerce B2B
Gdy zaczynasz projekt technologiczny, szukasz informacji o produktach. Na stronach dostawców dowiadujesz się, że przeprowadzają analizy. Jedni wykonują analizę biznesową, przedwdrożeniową, inni przeprowadzają warsztaty projektowe lub sprint analityczny. Co to jest, czym się różni i czy jest Ci potrzebne? W tym artykule znajdziesz kompleksowe informacje na temat analiz w projektach...
więcej
Audyt sklepu internetowego
Audyt sklepu internetowego powinno się wykonywać regularnie. Powie Ci to każda agencja. Co jest lepsze: zlecać to ciągle agencji czy zdobyć takie kompetencje i wprowadzić to działanie do planów rozwoju swojego sklepu? A może myślisz: etam, na pewno nie trzeba tego robić co chwilę. Zapłacę raz na 2 lata i...
więcej
Co to jest analiza biznesowa w e-commerce B2B?
Analiza biznesowa to kluczowy etap w procesie przygotowania firmy do wdrożenia nowych strategii i technologii, takich jak e-commerce B2B. Jest to badanie i ocena działalności przedsiębiorstwa, które mają na celu zidentyfikowanie jego potrzeb, możliwości oraz potencjalnych zagrożeń.
W artykule przeczytasz o tym:
Co to jest analiza biznesowa i...
więcej
Dotarcie do persony zakupowej w B2B
W grudniowej ankiecie na LinkedIn zapytałam, co jest największą barierą w sprzedaży B2B. Odpowiedzi udzieliło ponad 30 osób. Największą liczbę głosów zdobyły odpowiedzi: „dotarcie do persony zakupowej” i „kontakt z NIE-decydentem”. To pokazuje, w czym handel B2B ma największe problemy.
Oczywiście wszyscy chcieliby kontaktować się z prezesem. Gdyby odbieranie...
więcej
Przygotowanie do e-commerce B2B
Przygotowanie jest jedną z najtrudniejszych faz w projekcie e-commerce, ponieważ kluczowa jest w niej zmiana, a właściwie wejście w tryb zmiany. Gotowość na zmiany zależy od ludzi – pracowników oraz klientów. Kwestie mentalne potrafią położyć nawet najlepiej zaplanowany projekt.
W zależności od stopnia cyfryzacji organizacji, w tej fazie dochodzi...
więcej
System B2B - kryteria wyboru
Informacji o wyborze systemu e-commerce szukasz zazwyczaj w Internecie. Niewiele firm posiada ludzi z odpowiednimi kompetencjami wewnątrz organizacji. Niewiele też decyduje się zaufać zewnętrznemu doradcy. W Internecie szukasz odpowiedzi na pytanie: jaki rodzaj systemu wybrać, a najlepiej, na jaki konkretny produkt się zdecydować.
Dlaczego nie znajdziesz odpowiedzi na tak...
więcej
Obawy przed e-commerce B2B
Stan cyfryzacji polskich firm jest na bardzo niskim poziomie*. E-commerce to nie jest prosty biznes. Dla firm od 20-30 lat działających w modelu tradycyjnym e-commerce B2B to rewolucja. E-commerce przynosi automatyzację i unifikację, a wręcz jej wymaga.
*Raport: Monitor transformacji cyfrowej biznesu, KPMG i Microsoft 2023.
Dlaczego firmy obawiają...
więcej