Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda
Wdrożenia e-commerce B2B | Warsztaty sprzedażowe i marketingowe | Doradztwo B2B i B2C
automatyzacja
6 błędów podczas wdrożenia e-commerce B2B
E-commerce B2B może być znakomitą drogą do zwiększenia obszaru Twojej działalności i otwarcia nowych kanałów sprzedaży bez potrzeby inwestowania milionów. Jednak droga ta jest usiana pułapkami, które mogą znacząco zwiększyć koszty i wpłynąć na efektywność wdrożenia. Z tego artykułu dowiesz się, jakie błędy popełniają przedsiębiorstwa na różnych etapach wprowadzania e-commerce...
więcej
Jak sprawdzić, czy Twoja firma jest gotowa na wdrożenie e-commerce B2B?
W serii #PorozmiajMYzEkspertem na platformie Ecommerce.pl wystąpiłam niedawno jako gość webinaru. Podczas spotkania opowiadam, jak sprawdzić, czy firma jest gotowa na e-commerce B2B, które firmy mają łatwiej z wdrożeniem, czego potrzebujesz, aby zacząć i wiele więcej. Obejrzyj nagranie z webinaru. Artykuł nie jest transkrypcją rozmowy. Znajdziesz w nim więcej informacji,...
więcej
Optymalizacja e-sklepu a wyniki sprzedażowe
W dobie transformacji cyfrowej, kiedy zakupy online stają się normą, optymalizacja e-sklepu przekłada się bezpośrednio na wyniki sprzedażowe. Zrozumienie i implementacja kluczowych aspektów optymalizacji może znacząco wpłynąć na sukces Twojego biznesu e-commerce. W tym artykule omawiam cztery główne obszary związane z optymalizacją e-sklepu: funkcjonalne, strategiczne, operacyjne oraz analityczne. Każdy z...
więcej
Po co Ci e-commerce B2B?
Przychodzi dyrektor do prezesa. – Jak tam wyniki sprzedażowe? – Nie najlepiej. – I co z tym zrobicie Kowalski? – Może zaczniemy sprzedawać przez Internet. Teraz wszyscy to robią. W B2B też. – A po co nam to? Co to zmieni Kowalski?
Od kilku lat o e-commerce B2B mówi...
więcej
Dynamic pricing - manipulacja i dyskryminacja czy prawa rynku?
W dzisiejszym artykule przeczytasz o tym, na czym polega ta funkcjonalność, jakie ma zalety i wady dla sprzedawców oraz klientów.
Personalizacja to jedno z haseł przewodnich i trendów w e-commerce. Na znaczeniu zyskała szczególnie po 2020 roku. W tym czasie sprzedaż przez Internet wystrzeliła w górę. Jednocześnie klienci zderzyli...
więcej
Moja historia zawodowa
Nazwy stanowisk ani wypisany w punktach zakres obowiązków często nie oddają dobrze tego, co robiliśmy zawodowo, jakie posiadamy umiejętności i co osiągnęliśmy. Tak jest w moim przypadku. I choć dzisiaj nie startuję w rekrutacjach, to chcę, żeby moi klienci mogli mnie lepiej poznać. A skoro mam swoją przestrzeń, w której...
więcej