close menu icon
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda

Konsulting i doradztwo w e-commerce B2B i B2C

consulting

Audyt sklepu internetowego

Audyt sklepu internetowego powinno się wykonywać regularnie. Powie Ci to każda agencja. Co jest lepsze: zlecać to ciągle agencji czy zdobyć takie kompetencje i wprowadzić to działanie do planów rozwoju swojego sklepu? A może myślisz: etam, na pewno nie trzeba tego robić co chwilę. Zapłacę raz na 2 lata i... więcej

Co to jest analiza biznesowa w e-commerce B2B?

Analiza biznesowa to kluczowy etap w procesie przygotowania firmy do wdrożenia nowych strategii i technologii, takich jak e-commerce B2B. Jest to badanie i ocena działalności przedsiębiorstwa, które mają na celu zidentyfikowanie jego potrzeb, możliwości oraz potencjalnych zagrożeń.   W artykule przeczytasz o tym:   Co to jest analiza biznesowa i... więcej

Optymalizacja e-sklepu a wyniki sprzedażowe

W dobie transformacji cyfrowej, kiedy zakupy online stają się normą, optymalizacja e-sklepu przekłada się bezpośrednio na wyniki sprzedażowe. Zrozumienie i implementacja kluczowych aspektów optymalizacji może znacząco wpłynąć na sukces Twojego biznesu e-commerce. W tym artykule omawiam cztery główne obszary związane z optymalizacją e-sklepu: funkcjonalne, strategiczne, operacyjne oraz analityczne. Każdy z... więcej

Dotarcie do persony zakupowej w B2B

W grudniowej ankiecie na LinkedIn zapytałam, co jest największą barierą w sprzedaży B2B. Odpowiedzi udzieliło ponad 30 osób. Największą liczbę głosów zdobyły odpowiedzi: „dotarcie do persony zakupowej” i „kontakt z NIE-decydentem”. To pokazuje, w czym handel B2B ma największe problemy.   Oczywiście wszyscy chcieliby kontaktować się z prezesem. Gdyby odbieranie... więcej

Po co Ci e-commerce B2B?

Przychodzi dyrektor do prezesa. – Jak tam wyniki sprzedażowe? – Nie najlepiej. – I co z tym zrobicie Kowalski? – Może zaczniemy sprzedawać przez Internet. Teraz wszyscy to robią. W B2B też. – A po co nam to? Co to zmieni Kowalski?   Od kilku lat o e-commerce B2B mówi... więcej

Moja historia zawodowa

Nazwy stanowisk ani wypisany w punktach zakres obowiązków często nie oddają dobrze tego, co robiliśmy zawodowo, jakie posiadamy umiejętności i co osiągnęliśmy. Tak jest w moim przypadku. I choć dzisiaj nie startuję w rekrutacjach, to chcę, żeby moi klienci mogli mnie lepiej poznać. A skoro mam swoją przestrzeń, w której... więcej
back to top icon