close menu icon
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda

Konsulting i doradztwo w e-commerce B2B i B2C

ecommerce

Jak przeprowadzić analizę przedwdrożeniową w e-commerce B2B?

Czy wiesz, że prawidłowo przeprowadzona analiza przedwdrożeniowa może skrócić czas realizacji projektu nawet o 30% i zmniejszyć jego koszty o 20%? Tyle dokładają dostawcy, gdy prosisz o wycenę, ale nie precyzujesz, czego oczekujesz. Dla wielu przedsiębiorstw to różnica między sukcesem a porażką.   Analiza ta to fundament, na którym budujesz... więcej

Dotarcie do persony zakupowej w B2B

W grudniowej ankiecie na LinkedIn zapytałam, co jest największą barierą w sprzedaży B2B. Odpowiedzi udzieliło ponad 30 osób. Największą liczbę głosów zdobyły odpowiedzi: „dotarcie do persony zakupowej” i „kontakt z NIE-decydentem”. To pokazuje, w czym handel B2B ma największe problemy.   Oczywiście wszyscy chcieliby kontaktować się z prezesem. Gdyby odbieranie... więcej

Sklep czy marketplace?

Dyskusje na ten temat są jak spory, co było pierwsze – kura czy jajko? Bo ta dyskusja to najczęściej nie spór „być albo nie być”, tylko pytanie, kiedy? Co na początek, a co w drugiej kolejności? Każda z opcji – sklep czy marketplace – ma swoje zalety i wady. Każda... więcej

System B2B - kryteria wyboru

Informacji o wyborze systemu e-commerce szukasz zazwyczaj w Internecie. Niewiele firm posiada ludzi z odpowiednimi kompetencjami wewnątrz organizacji. Niewiele też decyduje się zaufać zewnętrznemu doradcy. W Internecie szukasz odpowiedzi na pytanie: jaki rodzaj systemu wybrać, a najlepiej, na jaki konkretny produkt się zdecydować.   Dlaczego nie znajdziesz odpowiedzi na tak... więcej

Obawy przed e-commerce B2B

Stan cyfryzacji polskich firm jest na bardzo niskim poziomie*. E-commerce to nie jest prosty biznes. Dla firm od 20-30 lat działających w modelu tradycyjnym e-commerce B2B to rewolucja. E-commerce przynosi automatyzację i unifikację, a wręcz jej wymaga. *Raport: Monitor transformacji cyfrowej biznesu, KPMG i Microsoft 2023.   Dlaczego firmy obawiają... więcej

Czym różni się portal sprzedażowy B2B od sklepu internetowego B2C?

Miesiąc temu w trakcie webinaru, którego byłam uczestnikiem, usłyszałam odpowiedź na pytanie o różnicę między „sklepem” B2B a B2C. Brzmiała tak: „w B2B kupuje się na fakturę”. To nieprawda.   Oczywiście przedsiębiorca potrzebuje faktury za zakupy. Ale nie różnicuje go to od konsumenta. Przedsiębiorca dokonuje zakupów konsumenckich i hurtowych. Z... więcej

Jak zmniejszyć liczbę zwrotów w sklepie internetowym?

Zwroty w e-commerce to zmora wielu sklepów, szczególnie sprzedających w modelu B2C. Skala zwrotów jest różna i zależy od branży, specyfiki produktów, dokładności i zakresu danych na stronie produktu, formy płatności lub dostawy sprzyjającej zwrotom czy po prostu od uwarunkowań psychologicznych klientów.   Z tego artykułu dowiesz się: Czy zwrot... więcej

Moja historia zawodowa

Nazwy stanowisk ani wypisany w punktach zakres obowiązków często nie oddają dobrze tego, co robiliśmy zawodowo, jakie posiadamy umiejętności i co osiągnęliśmy. Tak jest w moim przypadku. I choć dzisiaj nie startuję w rekrutacjach, to chcę, żeby moi klienci mogli mnie lepiej poznać. A skoro mam swoją przestrzeń, w której... więcej
back to top icon