Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda
Wdrożenia e-commerce B2B | Warsztaty sprzedażowe i marketingowe | Doradztwo B2B i B2C
handel online
Jak stworzyć skuteczną strategię e-commerce i zwiększyć sprzedaż w e-commerce?
Słowo „strategia” jest obecnie używane przy każdej okazji i odmieniane przez wszystkie przypadki. Artykułów o różnych strategiach jest w Internecie mnóstwo. W większości z nich termin „strategia” jest mylony z „taktyką” lub „metodą”, a pomyłki te wprowadzają więcej zamieszania niż pożytku. Kiedy przychodzi do stworzenia strategii, to nadal nie wiesz,...
więcej
6 błędów podczas wdrożenia e-commerce B2B
E-commerce B2B może być znakomitą drogą do zwiększenia obszaru Twojej działalności i otwarcia nowych kanałów sprzedaży bez potrzeby inwestowania milionów. Jednak droga ta jest usiana pułapkami, które mogą znacząco zwiększyć koszty i wpłynąć na efektywność wdrożenia. Z tego artykułu dowiesz się, jakie błędy popełniają przedsiębiorstwa na różnych etapach wprowadzania e-commerce...
więcej
Jak sprawdzić, czy Twoja firma jest gotowa na wdrożenie e-commerce B2B?
W serii #PorozmiajMYzEkspertem na platformie Ecommerce.pl wystąpiłam niedawno jako gość webinaru. Podczas spotkania opowiadam, jak sprawdzić, czy firma jest gotowa na e-commerce B2B, które firmy mają łatwiej z wdrożeniem, czego potrzebujesz, aby zacząć i wiele więcej. Obejrzyj nagranie z webinaru. Artykuł nie jest transkrypcją rozmowy. Znajdziesz w nim więcej informacji,...
więcej
Optymalizacja e-sklepu a wyniki sprzedażowe
W dobie transformacji cyfrowej, kiedy zakupy online stają się normą, optymalizacja e-sklepu przekłada się bezpośrednio na wyniki sprzedażowe. Zrozumienie i implementacja kluczowych aspektów optymalizacji może znacząco wpłynąć na sukces Twojego biznesu e-commerce. W tym artykule omawiam cztery główne obszary związane z optymalizacją e-sklepu: funkcjonalne, strategiczne, operacyjne oraz analityczne. Każdy z...
więcej
Sklep czy marketplace?
Dyskusje na ten temat są jak spory, co było pierwsze – kura czy jajko? Bo ta dyskusja to najczęściej nie spór „być albo nie być”, tylko pytanie, kiedy? Co na początek, a co w drugiej kolejności? Każda z opcji – sklep czy marketplace – ma swoje zalety i wady. Każda...
więcej
Przygotowanie do e-commerce B2B
Przygotowanie jest jedną z najtrudniejszych faz w projekcie e-commerce, ponieważ kluczowa jest w niej zmiana, a właściwie wejście w tryb zmiany. Gotowość na zmiany zależy od ludzi – pracowników oraz klientów. Kwestie mentalne potrafią położyć nawet najlepiej zaplanowany projekt.
W zależności od stopnia cyfryzacji organizacji, w tej fazie dochodzi...
więcej
Obawy przed e-commerce B2B
Stan cyfryzacji polskich firm jest na bardzo niskim poziomie*. E-commerce to nie jest prosty biznes. Dla firm od 20-30 lat działających w modelu tradycyjnym e-commerce B2B to rewolucja. E-commerce przynosi automatyzację i unifikację, a wręcz jej wymaga.
*Raport: Monitor transformacji cyfrowej biznesu, KPMG i Microsoft 2023.
Dlaczego firmy obawiają...
więcej
Dynamic pricing - manipulacja i dyskryminacja czy prawa rynku?
W dzisiejszym artykule przeczytasz o tym, na czym polega ta funkcjonalność, jakie ma zalety i wady dla sprzedawców oraz klientów.
Personalizacja to jedno z haseł przewodnich i trendów w e-commerce. Na znaczeniu zyskała szczególnie po 2020 roku. W tym czasie sprzedaż przez Internet wystrzeliła w górę. Jednocześnie klienci zderzyli...
więcej
Czym różni się portal sprzedażowy B2B od sklepu internetowego B2C?
Miesiąc temu w trakcie webinaru, którego byłam uczestnikiem, usłyszałam odpowiedź na pytanie o różnicę między „sklepem” B2B a B2C. Brzmiała tak: „w B2B kupuje się na fakturę”. To nieprawda.
Oczywiście przedsiębiorca potrzebuje faktury za zakupy. Ale nie różnicuje go to od konsumenta. Przedsiębiorca dokonuje zakupów konsumenckich i hurtowych. Z...
więcej