close menu icon

Blog o ecommerce

BLOG

Co to jest analiza biznesowa w e-commerce B2B?

Analiza biznesowa to kluczowy etap w procesie przygotowania firmy do wdrożenia nowych strategii i technologii, takich jak e-commerce B2B. Jest to badanie i ocena działalności przedsiębiorstwa, które mają na celu zidentyfikowanie jego potrzeb, możliwości oraz potencjalnych zagrożeń.   W artykule przeczytasz o tym:   Co to jest analiza biznesowa i... więcej

6 błędów podczas wdrożenia e-commerce B2B

E-commerce B2B może być znakomitą drogą do zwiększenia obszaru Twojej działalności i otwarcia nowych kanałów sprzedaży bez potrzeby inwestowania milionów. Jednak droga ta jest usiana pułapkami, które mogą znacząco zwiększyć koszty i wpłynąć na efektywność wdrożenia. Z tego artykułu dowiesz się, jakie błędy popełniają przedsiębiorstwa na różnych etapach wprowadzania e-commerce... więcej

Jak sprawdzić, czy Twoja firma jest gotowa na wdrożenie e-commerce B2B?

W serii #PorozmiajMYzEkspertem na platformie Ecommerce.pl wystąpiłam niedawno jako gość webinaru. Podczas spotkania opowiadam, jak sprawdzić, czy firma jest gotowa na e-commerce B2B, które firmy mają łatwiej z wdrożeniem, czego potrzebujesz, aby zacząć i wiele więcej. Obejrzyj nagranie z webinaru. Artykuł nie jest transkrypcją rozmowy. Znajdziesz w nim więcej informacji,... więcej

Optymalizacja e-sklepu a wyniki sprzedażowe

W dobie transformacji cyfrowej, kiedy zakupy online stają się normą, optymalizacja e-sklepu przekłada się bezpośrednio na wyniki sprzedażowe. Zrozumienie i implementacja kluczowych aspektów optymalizacji może znacząco wpłynąć na sukces Twojego biznesu e-commerce. W tym artykule omawiam cztery główne obszary związane z optymalizacją e-sklepu: funkcjonalne, strategiczne, operacyjne oraz analityczne. Każdy z... więcej

Po co Ci e-commerce B2B?

Przychodzi dyrektor do prezesa. – Jak tam wyniki sprzedażowe? – Nie najlepiej. – I co z tym zrobicie Kowalski? – Może zaczniemy sprzedawać przez Internet. Teraz wszyscy to robią. W B2B też. – A po co nam to? Co to zmieni Kowalski?   Od kilku lat o e-commerce B2B mówi... więcej

Wdrożenie e-commerce B2B - czego się boisz?

Czego się boisz? Zobacz, czy moje pytania brzmią znajomo. Sprawdź, co musisz przemyśleć i poukładać sam(a), a co możesz zlecić specjaliście. Boimy się tego, czego nie znamy. Spróbujmy oswoić trochę rzeczywistość.   Zanim wprowadzisz w swojej firmie sprzedaż online do partnerów biznesowych zadajesz sobie wiele pytań.   10 przykładowych pytań:... więcej

E-commerce NIE JEST łatwy

E-commerce jest łatwy. Każdy może otworzyć sklep internetowy. Każda firma może wdrożyć platformę B2B. A najłatwiej to sprzedawać na marketplace. Online można sprzedawać szybko i dużo. Klient zawsze się znajdzie.   OBALAM MIT   Wszystko, co powyżej jest prawdą, z jednym wyjątkiem: e-commerce NIE JEST łatwy. A na pewno nie... więcej

Dlaczego Twój e-commerce B2B upadnie?

Uruchomiłe/aś portal sprzedaży B2B, ale klienci nie chcą z niego korzystać. Sprawdź, gdzie mogłe/aś popełnić błędy.   Trzymaliście się planu, wszystko sprawnie działa, klienci zostali poinformowani o portalu. Dlaczego się nie logują? Dlaczego nie składają zamówień?     Sprawdź, czy któraś z poniższych sytuacji brzmi znajomo.   👉 Szefem projektu... więcej

Wskaźniki w e-commerce

Wskaźniki w e-commerce to podstawa skutecznego działania. Dane pomagają podejmować decyzje biznesowe, doskonalić procesy oraz skalować sprzedaż. Aby coś poprawić, musisz to mierzyć. Aby odpowiednio reagować, musisz wiedzieć, w którym miejscu są problemy.   Ten artykuł to kompendium wiedzy – 29 wskaźników w 5 obszarach. Większość sprzedawców mierzy 1 lub... więcej
back to top icon