Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegóły w Polityce prywatności.
Zgoda
Blog o ecommerce
BLOG
Dynamic pricing - manipulacja i dyskryminacja czy prawa rynku?
W dzisiejszym artykule przeczytasz o tym, na czym polega ta funkcjonalność, jakie ma zalety i wady dla sprzedawców oraz klientów.
Personalizacja to jedno z haseł przewodnich i trendów w e-commerce. Na znaczeniu zyskała szczególnie po 2020 roku. W tym czasie sprzedaż przez Internet wystrzeliła w górę. Jednocześnie klienci zderzyli...
więcej
Czym różni się portal sprzedażowy B2B od sklepu internetowego B2C?
Miesiąc temu w trakcie webinaru, którego byłam uczestnikiem, usłyszałam odpowiedź na pytanie o różnicę między „sklepem” B2B a B2C. Brzmiała tak: „w B2B kupuje się na fakturę”. To nieprawda.
Oczywiście przedsiębiorca potrzebuje faktury za zakupy. Ale nie różnicuje go to od konsumenta. Przedsiębiorca dokonuje zakupów konsumenckich i hurtowych. Z...
więcej
Sprzedaż konsultingowa bez przedstawiciela handlowego. Czy to możliwe?
W wielu firmach prowadzących sprzedaż w modelu B2B w kanale tradycyjnym (offline) podstawą działalności sprzedażowej są przedstawiciele handlowi. Terenowe siły sprzedaży funkcjonują niejednokrotnie równolegle ze sprzedażą w hurtowniach/magazynach fizycznych czy przez call center.
Kilkunasto- lub kilkudziesięcioletnie praktykowanie jednego modelu sprzedaży oraz asortyment wymagający specjalistycznej wiedzy powodują obawy na myśl...
więcej
Jak zmniejszyć liczbę zwrotów w sklepie internetowym?
Zwroty w e-commerce to zmora wielu sklepów, szczególnie sprzedających w modelu B2C. Skala zwrotów jest różna i zależy od branży, specyfiki produktów, dokładności i zakresu danych na stronie produktu, formy płatności lub dostawy sprzyjającej zwrotom czy po prostu od uwarunkowań psychologicznych klientów.
Z tego artykułu dowiesz się:
Czy zwrot...
więcej
Moja historia zawodowa
Nazwy stanowisk ani wypisany w punktach zakres obowiązków często nie oddają dobrze tego, co robiliśmy zawodowo, jakie posiadamy umiejętności i co osiągnęliśmy. Tak jest w moim przypadku. I choć dzisiaj nie startuję w rekrutacjach, to chcę, żeby moi klienci mogli mnie lepiej poznać. A skoro mam swoją przestrzeń, w której...
więcej